Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

Blackokkie2

Forumguru
Ik denk het niet eigenlijk, ik ga ervan uit dat er op beide een blanke toplaag zit. Anders wordt het met de matte kleuren die tegenwoordig zo in zijn.

WouterVdV

Actief lid
Toen ik aan het rondkijken was voor een nieuwe wagen vond ik de kleur één van de moeilijkste keuzes vandaar dat ik nu dit topic aanmaak met een overzicht van alle kleuren voor de gewone octavia en de RS. Voorlopig 4 foto's per kleur... Voornamelijk gericht op toekomstige Octavia eigenaars dan. Indien iemand graag een foto wil laten toevoegen aan de lijst. Bijvoorbeeld van andere lichtinvallen of weersomstandigheden dan laat je het maar weten, zolang het maar overzichtelijk blijft. Het draait hier dus ook niet over het model of de opties maar puur om de kleur

Indien iemand zijn foto's hier ziet staan en deze liever niet in dit topic ziet staan dan mag je me altijd contacteren zodat ik ze kan verwijderen.

BLACK MAGIC:

BRILLIANT SILVER:

CANDY WHITE:

CAPPUCCINO BEIGE:

CORRIDA RED:

030

Forumguru
Mooi overzicht!

Al hebben potentiele kopers van een nieuwe voiture er niets aan; Brunello Rood:

Test-Skoda-Octavia-Combi-2013-01.jpg

Test-Skoda-Octavia-Combi-2013-13.jpg

Test-Skoda-Octavia-Combi-2013-30.jpg

Test-Skoda-Octavia-Combi-2013-03.jpg

Corrida Rode Combi met sportpakket:
Skoda_Octavia_III_Combi_Sport_Paket_2013_prvni_00_503_0.jpg

skoda-octavia-combi-635037969966659346_kor_gti_studije_17-big.jpg

mhens

Lid
Is maar goed dat ik niet genoeg geld heb voor een nieuwe octavia; moeten kiezen tussen Denim Blue en Race Blue zou een onmogelijke opgave zijn geweest :D

D_R1978

Senior Member
Mooi overzicht. :-)

Lava blue is in Nederland niet meer leverbaar (was mijn oorspronkelijke keuze). Dacht dat Pacific blue een non-metallic uni kleur was.

Dnet

Senior Member
Mooi overzicht inderdaad, heb zelf ook flink moeten google'n om de kleuren in een echte foto te zien... Die kleur voorbeelden bij de dealer heb je niks aan.

WouterVdV

Actief lid
Mooi overzicht. :-)

Lava blue is in Nederland niet meer leverbaar (was mijn oorspronkelijke keuze). Dacht dat Pacific blue een non-metallic uni kleur was.
Ja ik denk dat de foto's die erop staan inderdaad Lava Blue zijn. Bij het Googlen naar Pacific Blue zie ik dat de kleur anders is. Ik zal het even aanpassen. Lijkt me inderdaad geen metallic kleur te zijn en je moet ook niet bijbetalen voor deze kleur

Edit: En bij deze aangepast

Laatst bewerkt:

BSdV

Actief lid
Voor diegene die een kleur wenst welke niet tot de standaard kleuren behoort is er ook nog altijd de optie om een andere kleur te bestellen. Moet je wel je dealer lief aankijken want minimum afname is 2 stuks in dezelfde kleur. Hierdoor hebben wij dus titanium grey metallic. We wilden eigenlijk platinum grey, maar deze kon dus niet meer. Meerprijs voor zo'n niet standaard kleur : 230 euro (althans in Duitsland)

Bovenaan Onderaan