Is er een andere kleur dan rood??
Een verkoper wist mij te vertellen, dat als je deze kleur nu wilt bestellen, je € 800,00 extra moet bij betalenSteel grey
Na 2x cappucinobeige zou ik nou juist weer eens een rode nemen.Welke kleur O3 heb je besteld?
In de poll Corrida Red en Pacific Blue weggelaten omdat er maar 10 keuze mogelijkheden zijn. Ik hoor niemand op het forum die voor een van beiden kiest.
Ik ben een buitenbeetje blijkbaar in België.
Ik heb een Denim Blue, deze heb ik nog nergens gezien, ik voel me tot op heden vrij uniek
Komt daarbij ook nog dat ik rij op aardgas, dat maakt het nog unieker in Belgistan
Ik gebruik voor alles internet, maar toen ik mijn kleur koos heb ik er niet bij nagedacht om op Google alle kleuren in te geven om foto's te bekijken. Ik ben tewerk gegaan op een staaltje van 20cm bij 20 cm
Foto hieronder is niet mijn wagen, maar lijkt er een beetje op, ik heb andere velgen en geen chroom.
gewoon de kleur bestellen die je zelf wilt.. toch?is er iemand met een theorie waarom dit kleur hier (Belgenland) amper gekozen wordt of afgeraden wordt door de dealer? het verwonderde mij dat ze zelfs bij D'Ieteren ons afraden om dit kleur te kiezen.