Joske
Forumguru
die rijden in Nederland rond natuurlijk!Waar zijn al die andere race blue O3 ondanks zijn hoog scoren?
die rijden in Nederland rond natuurlijk!Waar zijn al die andere race blue O3 ondanks zijn hoog scoren?
Ik moet ergens nederlandse genen hebben.   Ik zal dan nogal uniek zijn in belgiedie rijden in Nederland rond natuurlijk!
Vandaag eentje gezien in kortrijkTussen Oostende en Moeskroen zijn er minimum 2 ik en een een heel basis O3 combi.
Heb je mij niet zien staan op de middenstrook? Ik heb een fototje genomem!Als het op de snelweg was zit het erin dat ik het was ... Heb ik jou aan 180 voorbij gestoken ?
Grapje hoor ... alhoewel
Het was een grapje grapje. De eenigste zotten die daar fotos nemen dat zijn flikkenOp de middenstrook? Ge zijt levensmoe?
Oh! Nog een flik opt forum, als dat allemaal maar blijft goed komenHeb je mij niet zien staan op de middenstrook? Ik heb een fototje genomem!
Op mijn werk alleen al rijden er 5 octavia's rond in Race Blue... vandaar dat ik een Moon White besteld heb :-)Ik heb gekozen voor Race blue na een zwarte O2. Ik vind dat kleur een jong kleur. In belgie heb ik er momenteel maar eentje gezien. Waar zijn al die andere race blue O3 ondanks zijn hoog scoren?
@Wallieweb
Ik heb vandaag toevallig aan het kerkhof in Neeroeteren een denim blue gezien , een combi en eentje op CNG.
Nummerplaat eindigt op 123,
Volgens mij ken ik deze van op dit forum , of vergis ik mij???
Trouwens, mooie kleur, past goed bij de combi
Ik heb zo'n Pacific Blue ...Welke kleur O3 heb je besteld?
In de poll Corrida Red en Pacific Blue weggelaten omdat er maar 10 keuze mogelijkheden zijn. Ik hoor niemand op het forum die voor een van beiden kiest.