Ik sta op het punt een EB Combi te bestellen maar ik kom er niet uit qua kleur!
Het gaat tussen de metal grey en race blue. ik ga er 18 inch onder laten zetten. met race blue staat dit lekker sportief, met metal grey wat luxer vooral met chroom omlijsting, dakrails en sunset.
De race blue heb ik al een keer in het echt gezien, erg mooi. heb er moeite mee om de grey ongezien te bestellen. de dealer gaf aan dat het een nieuwe kleur is die nog niet door een ander VAG merk gebruikt wordt. Maar wat eerder ook al werd aangegeven heeft Audi een variant en volgens mij zal ik ook een Ibiza in die kleur.
wat te doen?
Ik had ook moeite om de Metal Grey (F6F6) ongezien te bestellen maar heb uiteindelijk toch de gok genomen.
Vanmiddag nog even met de Skodaverkoper de Audishowroom binnengelopen met de kleurstaal in de hand. Daar stond een A5 avant in een speciale uitvoering (naam niet onthouden) waarvan de kleur als 2 druppels water op de Metal Grey leek. Volgens de Audiverkoper wordt deze kleur niet op een standaard Audi geleverd maar alleen op die speciale editie. Zegt volgens mij iets over de exclusieviteit van de kleur. Ik ben blij met de ´gok´.
Zie mijn geplaatste foto, een aantal berichten terug (dit is de kleur).
Succes met je keuze...