Octavia123
Nieuw lid
De RS O3 zou ik persoonlijk in het race Blue willen hebben met mooie zwarte 19" velgen. Ach ja je moet wat te dromen over houden
De RS O3 zou ik persoonlijk in het race Blue willen hebben met mooie zwarte 19" velgen. Ach ja je moet wat te dromen over houden
@MaRco2 heb je nu golus of alaris velgen? In je post en signature staan ze namelijk beide.Sinds afgelopen dinsdagavond de blije eigenaar van een van de weinige nieuwe Octavia s Combi op de Nederlandse wegen. De bups komt in oktober/november op de weg.
1.4TSI Elegance Businessline met 18" Golus, Race Blue Metallic, reservewiel, afneembare trekhaak, luxe kentekenplaten, spatlappen voor en achter (mooi subtiel), rubber mattenset, wielsloten, Safety Pakket, Apple iPod control (wat ik ermee moet, geen idee), Introductiepakket Elegance II (Lane Assist... storing, DAB, bagagenettenset, 230V socket, Sunset, achterbank neerklapbaar vanuit kofferbak).
Verbruik tot op heden een meevaller: dinsdag gemiddeld 1:16,8, vandaag 1:15,6. Had op plm. 1:14 gerekend.
Dit is geen Lava Blue maar Pacific Blue UniWat is de kleur van octavia combi in deze video?
Lijkt mij ook Lava-Blue te zijn, is immers een metallic kleur, zo te zien. Vind die kleur trouwens best wel mooi uitzien in dat filmpje, had ik niet verwacht.Volgens de dealer is dit toch echt Lava Blue Metallic...
Idd wauw wat een veschil!Hier is de kleurenstaal van Metal grey, op de moterkap ven de huidige Anthraciet Grey.
Lijkt erg op elkaar