Erg mooie kleur, was ik zeker over gaan twijfelen maar Blackmagic Pearl blijft mijn favoriet ivm Dynamic en sunset.
Jazeker! Die vergelijking heb ik twee weken gemaakt met de kleurstaal van Metal Grey in de hand bij de '4-ringen dealer'. Volgens de '4-ringen-verkoper' was deze kleur alleen op de S-Line leverbaar. Zegt iets over exclusiviteit van de kleur!Zou dit metal grey kunnen overeenstemmen met het daytona grijs van het merk met de 4 ringen?
Hij krijgt wel niet dezelfde lof als de O3.Toch is die Rapid Spaceback ook echt een leuke auto om te zien.
Wel of niet?Hij krijgt wel niet dezelfde lof als de O3.
NietWel of niet?
Nog foto's van je leren stoelen?Voor de geïnteresseerden, in O3 EBL Combi Topaz Brown staan een aantal foto's van een Topaz bruine combi.
Ik vind het een geslaagde combinatie, maar ik ben natuurlijk redelijk bevooroordeeld..
Sorry, in de war. Dacht dat je leer in auto had!Voor de geïnteresseerden, in O3 EBL Combi Topaz Brown staan een aantal foto's van een Topaz bruine combi.
Ik vind het een geslaagde combinatie, maar ik ben natuurlijk redelijk bevooroordeeld..