Hest
Nieuw lid
Ik denk ook dat het mooi zal uitzien, plaats maar eens een foto als het zover is.
Ik denk ook dat het mooi zal uitzien, plaats maar eens een foto als het zover is.
NIET!!!Ziet er mooi uit. Heeft iemand misschien een foto van een witte combi elegance met sunset, chroom dakrail en omlijsting. ik ben erg benieuwd hoe wit met chroom eruit ziet
Ik vind het echt zonde al dat chrome, zeker bij race blue!Hier een spy shot van m'n eigen O3 in het Race Blue
Gelukkig heren, smaken verschillen. Gelukkig maar, anders rijden we allemaal dezelfde O3.... Ik vind al dat chroom prachtig!
Ook dat stukje chroom kan erafMisschien is dat de reden dat het enige chroom op mijn bestelde RS het logo is
Op de stijlen zat nog folie maar deze zijn heel mooi glanzend zwartIk vind het echt zonde al dat chrome, zeker bij race blue!
Ik denk dat hoogglans zwart veel mooier had gestaan.
Staat nu bij de dealer en vanaf komende donderdag ga ik 'm rijden, de sunset lijkt op deze foto best donker, maar dit valt in werkelijkheid wel mee.Ziet er mooi uit. Heeft iemand misschien een foto van een witte combi elegance met sunset, chroom dakrail en omlijsting. ik ben erg benieuwd hoe wit met chroom eruit ziet
Staat nu bij de dealer en vanaf komende donderdag ga ik 'm rijden, de sunset lijkt op deze foto best donker, maar dit valt in werkelijkheid wel mee. Bekijk bijlage 20685
Zal ik doen. Ik heb overigens bij 'showroom' 2 filmpjes gepost, dan krijg je een aardig compleet beeld. Succes met je te maken keuze!Mooie auto!!
Als je straks klaar bent met de eerste KM's en je hebt wat foto's gemaakt dan zie ik ze meer dan graag tegemoet.
Ik twijfel nog steeds tussen de race blue en wit dus alle input is welkom
Zijn er meer mensen die Moon White besteld hebben ..?