Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

CoesDoes

Forumguru
@m._bosHad vroeger op Alfa een parel moer kleur die ook iedere keer anders was....
Was dat toevallig een Azuro Nuvola 156? Die heb ik zelf ook nog gehad (een SW) Hele mooie en aparte kleur, ben een paar keer 'klem gereden' omdat mensen wilde weten welke kleur het was... :arghh:

(En die kon pas écht schofterig vuil worden zonder dat je het zag...)

Thorgal

Forumguru
'Klem gereden'? Dat is me gelukkig nooit gebeurd, kon idd goed vies worden :jaja: Maar dat hield ik zelf meestal niet vol....
Reed trouwens wel heerlijk strak... Maar ga nu wel off topic

dorstvlegel

Actief lid
Heeft er al iemand ooit een Rio Red Metallic gezien, of foto's ervan? Ik heb deze besteld ipv Platin, maar ik kan er werkelijk niets op internet over vinden. Ik heb een kleurenstaal bij de dealer gezien en dat is alles.

dorstvlegel

Actief lid
Met een beetje geluk heb ik volgende week de eerste foto's van Rio Red Metallic. Hij is eindelijk aangkomen en staat ergens bij PON . Hopelijk nemen zij niet te lang de tijd om foto's te maken. Het zou wel eens de eerste van deze kleur in Nederland kunnen zijn. :yeehaa:

hemi24

Forumguru
Ik wacht nog maar even tot Storm Blue weer terug komt... :-)

Rio red is een beetje dakpannen oranje, of niet?

Laatst bewerkt:

BSdV

Actief lid
Voor ons is het titan grey metallic geworden. Vinden zelf de kleur platin grey ook erg mooi maar niet meer leverbaar. Hoop dat deze kleur een beetje in de richting komt van de platin grey. Deze kleur was mogelijk voor een meerprijs van 750 euro, dus 230 euro meer dan de normale beschikbare optionele kleuren (althans hier in Duitsland). Wel onder voorwaarde dat er minstens twee auto's in dezelfde kleur werden besteld. De dealer heeft er dus maar meteen een fabia voor in de showroom in dezelfde kleur bij besteld
Zul je vast zien dat dit vanaf januarie oid deze kleur vast standaard in het optiepakket zit...

dorstvlegel

Actief lid
Rio red is geen dakpannen oranje. Zou op het rood van Ford moeten lijken, iets lichter waarschijnlijk.
Het is een grote gok omdat er werkelijk niets over te vinden is. Alleen een kleine kleurenstaal bij de dealer.
Omdat ze mijn Platin bestelling niet meer wilden maken en ik een andere kleur moest kiezen, ben ik na lang twijfelen voor Rio Red gegaan. Eigenlijk omdat ik de andere kleuren niet mooi vond of al gehad heb.

hemi24

Forumguru
De oranje-rood van Ford zag ik vandaag ook op een 14% Focus en komt volgens mij aardig in de buurt!

Nog geen plaatjes van Octavia, maar wel als Rapid (en dan lijkt 'ie weer een stuk "roder" dan de Ford):

1376588113_skoda_rapid_spaceback_2014_nove_barvy_02_cervena_rio_800_600.jpg

4075.JPG

4086.JPG

post-14317-0-51926100-1378740782.jpg

dorstvlegel

Actief lid
Naar die foto, s ben ik al weken aan het zoeken. De eerste komt uit de configurator. Dit ziet er goed uit, zeker de rapid die buiten staat

TL@

Forumguru
Als ik terug een Octavia zou nemen als volgende, zou het waarschijnlijk in Rio red zijn, heel mooie kleur.

Bovenaan Onderaan