Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

dorstvlegel

Actief lid
DSC01418 rio red met chrome.jpg
Over een week kan ik hem op gaan halen in Rio Red en zal ik foto's op het forum plaatsen. Ik krijg een EBL en die heeft het nodige chroom. Mis ik denk ik nog een strip onder de bumper.

dagev000

Nieuw lid
of je neemt hem simpel in het wit (candy white)! Strak en sportief. Dit is een 1.6TDI uitvoering. Wel besmettelijke kleur, vwb vuil.

Bijlagen

• O3-1.jpg
    O3-1.jpg
    151,4 KB · Weergaven: 181
  • O-3_2.jpg
    O-3_2.jpg
    120,3 KB · Weergaven: 169

Herman Janssens

Senior Member
of je neemt hem simpel in het wit (candy white)! Strak en sportief. Dit is een 1.6TDI uitvoering. Wel besmettelijke kleur, vwb vuil.
Ik zou ook wel voor wit of rood willen gaan hebben ( tweede jeugd, zeker?), maar mijn big chief floot me terug en ik weet ondertussen waar mijn plaats is als het over kleuren en geuren gaat. :jaja:

Frenk21

Forumguru
Wanneer worden de kleuren in de poll aangepast aan de huidig te bestellen kleuren? Heb zelf metal grey besteld.

dorstvlegel

Actief lid
Ik heb de poll opgezet, maar kan hem niet meer wijzigen.
Lava zou metal Grey moeten worden, en Rosso moet Rio red worden

MRDrijver

Nieuw lid
Ik ben benieuwd naar de volgende foto's van de Octavia in Rio Red. Ik heb min of meer op de gok Rio Red gekozen, en kwam op zoek naar foto's van die kleur op dit forum terecht. Bleek zo interessant te zijn dat ik meteen maar lid ben geworden. Nu ik de foto's zo zie ben ik wel blij met mijn keuze. Wat extra chroom maakt hem inderdaad mooier. Ik heb zelf ook de EBL besteld en wilde zelf voor en achter een extra chromen sierlijst bestellen. De sierlijst voor bleek niet te kunnen in combinatie met de Front Assist die nu standaard op de EBL zit.

Canon-Eye

Forumguru
nieuwe poll (naast de bestaande) met de nieuwe kleuren
Lijkt me beter - al die mensen die al een nu niet meer geldige kleur hebben aangevinkt, rijden toch ook niet opeens in een andere kleur auto?

kimkognito

Nieuw lid
het schijnt dat Metal grey pas vanaf 5 januari gespoten wordt. Daarom is de mijne uitgesteld, originele leverdatum zou 2 januari zijn. Ik verwacht de auto nu ergens in februari/maart. Duurt lang! :(

Frenk21

Forumguru
Ik kreeg te horen dat de Metal Grey pas vanaf 5 februari wordt gespoten. Ik moet dus volgens de dealer wachten tot week 10 :dankje:. Krijg van de LM een golfje als voorloopauto, aangezien ik mijn superb over 2 weken moet inleveren.:thumbsdown:

Oogje

Senior Member
Het is ook februari. Mijn levering staat daarom op week 8, dus zal ik bij de eerste batch metal grey auto's zitten.

Bovenaan Onderaan