Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

VWim

Forumguru
Ze zijn m'n panoramisch dak vergeten :D

Mooie kleur, Rio Red veronderstel ik? Als het er zo uit gaat zien heb ik geen spijt van m'n keuze om de O3C daarin te laten leveren.

dorstvlegel

Actief lid
Dit is inderdaad Rio Red Metallic. Waarschijnlijk de eerste in Nederland. Vorige week gebouwd. Het panoramadak is net niet zichtbaar, maar zit er wel in.

dorstvlegel

Actief lid
Ik heb een Rosso Brunello Octavia gezien in de zomer in Frankrijk. Ik vond deze tegenvallen. Heb wel ergens een foto ervan

VWim

Forumguru
@dorstvlegel is dat jouw auto? Heb je nog andere opties behalve panoramisch dak?
Ik heb ook nog het dynamicpakket met rode stoelbekleding aangevinkt op de optielijst.

dorstvlegel

Actief lid
Ja dat wordt mijn auto. Het is een EBL met een panoramadak en een trekhaak. Ik vond dat genoeg. Voor een aantal opties was het niet precies duidelijk wat je er allemaal voor kreeg begin juni

dorstvlegel

Actief lid
Rosso Brunello DSC01023.jpg Hier heb ik een foto van een Rosso Brunello. Deze heb ik op alpe D'huez gefotografeerd in juni toen ik er zelf met de racefiets was.

CoesDoes

Forumguru
Ik zag vandaag een Rio Red staan, uiteraard weer bij Nieuwkoop in Den Bosch, aangezien ik had gezien dat er vraag was naar foto's heb ik even een paar snapshots gemaakt.

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Maik

Actief lid
Was gister ook nog even bij Nieuwkoop maar hij was helaas net weg... Ziet er toch niet onaardig uit, dat RIO Red...

De monteur heeft overgens wel de auto van de verkoper (verlaagde OC3 ebl) meegenomen om te kijken of hij de achterlichten kan aanschakelen icm dagrijverlichting en Needle sweep... Dan was hij vast voorbereid om wat bij mijn auto moet gebeuren ;)

De monteur heeft overgens wel de auto van de verkoper (verlaagde OC3 ebl) meegenomen om te kijken of hij de achterlichten kan aanschakelen icm dagrijverlichting en Needle sweep... Dan was hij vast voorbereid om wat bij mijn auto moet gebeuren ;)
Wat is Needle sweep?
Tevens ben ik zeer benieuwd of het allemaal kan.

VWim

Forumguru
Rio Red vraagt wel veel meer om die chrome-accenten dan sommige andere kleuren. In de uitvoering zoals hierboven vind ik hem wel een beetje saai worden.

henriz

Forumguru
Persoonlijk vind ik grijs wat saai op de Octavia. De Octavia is van zichzelf toch ook al niet zo spannend. Wel erg mooi en chique, maar niet spannend. En dan maakt grijs hem wel erg onopvallend.
Ik heb de auto in Denim blue gekozen.

Altos

Banned
Rio Red valt me niet tegen maar lijkt me met meer chromen accenten wel wat beter uit de verf komen dan plat zwart...eerst eens in het echt zien, een telefoon foto vertekend altijd best wel wat.

Bovenaan Onderaan