Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

MRDrijver

Nieuw lid
Gefeliciteerd, inderdaad erg mooi. Combinatie met chroom doet het ook erg goed. Als ik dit zo zie ben ik nog steeds blij met mijn keuze voor Rio Red.

dorstvlegel

Actief lid
Zie voor metal grey de vergelijking met anthracite grey op mijn o2. Die lijken erg op elkaar. Foto staat op pagina 8

hemi24

Forumguru
Ik zou wel eens een O3C in Storm Blue willen zien... (kan je namelijk gewoon tegen meerprijs bestellen bij de fabriek)

hemi24

Forumguru
Is storm blue niet gewoon pacific blue?
Ja, alleen dan een tikkeltje lichter en metallic... :sterretjes:

Pacific blue is een beejte Marechaussee blauw.
Bij donker weer zal je van een afstandje weinig verschil ziet, maar de Storm blue krijgt bij zonneschijn een mooie glans, daar waar Pacific blue een beetje doods blijft.

m._bos

Nieuw lid
Haha, klopt, meerdere malen per dag zelfs! Ben nog steeds tevreden over de kleur, alhoewel 'ie soms wat 'doods' overkomt. Op een EBL (met chromen en rvs accenten) staat het overigens beter dan op een ABL vind ik.

Deze ABL stond bij Rijnwoud een paar weken terug.

408109299.jpg

Klaasje

Forumguru
Heb zelf nu een storm blue en is mooie kleur. Ben voor ee nieuwe nog aan het kijken voor kleur.

Race blue of Pacific blue

hemi24

Forumguru
Heb zelf nu een storm blue en is Bluur. Ben voor ee nieuwe nog aan het kijken voor kleur.

Race blue of Pacific blue

Niet moeilijk, dan Race Blue!

... of toch informeren of Pon niet een Storm Blue als order wil plaatsen! (Op de Tjechische configurator is het gewoon een optie om uit die kleur te kiezen)

Jvanleijden

Nieuw lid
Ja deze ken ik, moet je nu eens metal grey bij de fabia kijken, weer heel anders. Maar nog geen echte foto's in omloop, misschien omdat deze kleur pas in januari voor het eerst geproduceerd wordt...

Klaasje

Forumguru
mhh als je op exterieur klikt dan zien de kleuren er weer anders uit. Zie nu ook Lava Blue ertussen.

Overigens heb ik bij dealer een Superb in Metal Grey gezien. Best aardige kleur moet ik zeggen.
Maar denk dat het toch Race blue gaat worden :-)

Frenk21

Forumguru
Ik heb van de week een Roomster gezien in de metalGrey bij Huiskes in Oldenzaal. Deze kleur is nml wel gewoon al leverbaar voor de Superb en Roomster. Waarom dan NIET voor de O3? RAAR

Bovenaan Onderaan