Ik denk 16" maar er zitten nog transportblokken tussen de vering..Zo, zitten daar 13" velgen onder? Dat ziet er gek uit...
Wel een toffe kleurIk denk 16" maar er zitten nog transportblokken tussen de vering..
En in de jaren 70 en 80 waren er heel veel bruine auto's, dus bruin is best tijdloosEen kleur kan idd een autovorm mooi of juist negatief benadrukken, ieder z'n smaak...maar om blauw nu een modekleur te noemen? Bmw heeft al 25 jaar diversen kleuren fel blauw, peugeot en vele anderen ook...niks mode aan hoor? Het is dat octavia's zoveel geleased worden en dat toevallig een branche is waarin zilver een veel voorkomende kleur is maar dat betekend niet dat alle andere (opvallende) kleuren meteen mode kleuren zijn.
Extra reden is natuurlijk dat er niet zoveel RS'sen rondrijden en, voor de O3, alleen die in race blue te krijgen waren, nu is de kleur vrij, en ik ben er blij mee, want nu is mijn auto strak blauw, anders was hij zwart of rood.
Candy white...
Mwa, ik denk niet dat dat de kleur is, want mijn Metal Grey O3C EBL wordt naar verwachting in week 6 of 7 in NL verwacht. Maar die staat dan ook al te wachten om geproduceerd te worden vanaf de 1e week augustusNet besteld, Metal Grey O3C EBL. Ik hoorde dat ivm de kleur de geplande aflevering week 15 volgend jaar wordt.
Mwa, ik denk niet dat dat de kleur is, want mijn Metal Grey O3C EBL wordt naar verwachting in week 6 of 7 in NL verwacht. Maar die staat dan ook al te wachten om geproduceerd te worden vanaf de 1e week augustus