Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

SNARFB

Senior Member
Misschien dat het waarschijnlijk een van de eerste in Metal Grey zal zijn ;)
Vandaag bij de dealer geweest om te kijken naar de kleur Metal Grey. weliswaar een SuperB maar geeft wel een goede indruk van de kleur. De foto geeft weer een andere beleving dan mijn eigen waarneming... P1010200kopie.jpg P1010201kopie.jpg

Oogje

Senior Member
Da's mijn kleur :) Als het goed is zit de mijne bij de eerste batch Octavia's die zo besteld wordt. Sinds 1e week augustus sta ik al in de rij...

SkodaManiak

Actief lid
Onze auto is besteld op 28 oktober, kleur Metal Grey. Volgens de laatste berichten zal hij worden gebouwd in week 4-2014. Maar dat laatste bericht is ook al weer even geleden. Ach, we rijden gelukkig nu ook goed. Als ik deze berichten zo lees kan 't dus ook zomaar een paar weekjes later worden....

Remakil

Forumguru
Candy white...

image_zpsbfb2dcf6.jpg

image_zps37fc30a7.jpg

image_zps78292bbd.jpg

image_zpscb94434c.jpg

image_zpsf2df6d00.jpg

rudolfi

Forumguru
Een kleur kan idd een autovorm mooi of juist negatief benadrukken, ieder z'n smaak...maar om blauw nu een modekleur te noemen? Bmw heeft al 25 jaar diversen kleuren fel blauw, peugeot en vele anderen ook...niks mode aan hoor? Het is dat octavia's zoveel geleased worden en dat toevallig een branche is waarin zilver een veel voorkomende kleur is maar dat betekend niet dat alle andere (opvallende) kleuren meteen mode kleuren zijn.
Extra reden is natuurlijk dat er niet zoveel RS'sen rondrijden en, voor de O3, alleen die in race blue te krijgen waren, nu is de kleur vrij, en ik ben er blij mee, want nu is mijn auto strak blauw, anders was hij zwart of rood.
En in de jaren 70 en 80 waren er heel veel bruine auto's, dus bruin is best tijdloos

serum

Forumguru
Wit staat hem goed! Een paar zwarte spiegelkappen met zwarte gril-omlijsting zouden hem niet persé misstaan. Hij komt er mooi in uit, zo in het wit. @jellemeer79 ik denk dat het zo contrasteert door de witte beschermfolie en de witte ijskristallen.

Oogje

Senior Member
Net besteld, Metal Grey O3C EBL. Ik hoorde dat ivm de kleur de geplande aflevering week 15 volgend jaar wordt.
Mwa, ik denk niet dat dat de kleur is, want mijn Metal Grey O3C EBL wordt naar verwachting in week 6 of 7 in NL verwacht. Maar die staat dan ook al te wachten om geproduceerd te worden vanaf de 1e week augustus ;)

jellemeer79

Actief lid
Mwa, ik denk niet dat dat de kleur is, want mijn Metal Grey O3C EBL wordt naar verwachting in week 6 of 7 in NL verwacht. Maar die staat dan ook al te wachten om geproduceerd te worden vanaf de 1e week augustus ;)

Denk dat het wel de kleur is waarom O3 driver langer moet wachten, niet dat de kleur verder vertraagd is maar Metal Grey is pas beschikbaar vanaf week 5 maar wordt al besteld sinds Augustus, dus de rij wachtende voor u is ERG lang. Ik heb ook metal grey gekozen, huidige productie planning is week 6.

Bovenaan Onderaan