Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

spikehome

Forumguru
Ik neem aan dat de Candy white niet hetzelfde is als de metalic white.
Ben op zoek naar mooie foto's daarvan zodat het verschil duidelijker is.
Anders op zoek naar een dealer waar ze staan.

Remakil

Forumguru
Candy White is geen metalic inderdaad...

Heb ook geen metalic White gezien in de showroom, of op Skoda.nl...

spikehome

Forumguru
@Peter-036

Als je op de skoda site configureert kan me bij de metalic lakken voor wit kiezen.
Ik weet dat het bij de VW golf pearl white te krijgen is.
Een Octavia in pearl white lijkt me mooi maar wil deze eerst zien!

MaXt0r

Actief lid
Hier nog een aantal foto's (SuperB) voor de mensen die nog twijfelen over de kleur Metal Grey. Toch wel een hele mooie en sjieke kleur! Zelf twijfelde ik tussen Race Blue en Metal Grey. Aangezien ik 4 jaar in een auto moet rijden ben ik bang dat Race Blue mij op den duur gaat vervelen. Het is dus toch Metal Grey geworden :)

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    511,9 KB · Weergaven: 271
  • 2.jpg
    2.jpg
    495,3 KB · Weergaven: 245
  • 3.jpg
    3.jpg
    451,2 KB · Weergaven: 238
  • 4.jpg
    4.jpg
    516,6 KB · Weergaven: 350

jellemeer79

Actief lid
Hier nog een aantal foto's (SuperB) voor de mensen die nog twijfelen over de kleur Metal Grey. Toch wel een hele mooie en sjieke kleur! Zelf twijfelde ik tussen Race Blue en Metal Grey. Aangezien ik 4 jaar in een auto moet rijden ben ik bang dat Race Blue mij op den duur gaat vervelen. Het is dus toch Metal Grey geworden :)

DANK JE WEL voor de foto's.
Had voordat ik de keuze maakte de kleur alleen op een kleine sample gezien maar wou donker grijs aangezien ik nu brilliant silver rij (mooi maar ik wil iets anders) en de andere kleuren minder mooi vindt.
Later wel Metal Grey gezien in showroom op SuperB en was erg blij met de gekozen Metal Grey.

MaXt0r

Actief lid
DANK JE WEL voor de foto's.
Had voordat ik de keuze maakte de kleur alleen op een kleine sample gezien maar wou donker grijs aangezien ik nu brilliant silver rij (mooi maar ik wil iets anders) en de andere kleuren minder mooi vindt.
Later wel Metal Grey gezien in showroom op SuperB en was erg blij met de gekozen Metal Grey.

Ik moet wel toegeven dat ik Metal Grey alleen mooi vind als de auto ook chromen accenten heeft. Race Blue kan ze beiden hebben.

maarten77

Actief lid
Nice! Lijkt wel een beetje op de daytona grey van Audi.

Ik dacht er uit te zijn met zwart (mooi met de sierlijsten en je ziet geen naden). Maar deze grijs maakt de keuze weer iets moeilijker. ImageUploadedByTapatalk1388253675.776017.jpg

Remakil

Forumguru
Ik vind het een Audi/BMW wannabee kleur...

Niet sjiek, maar saai...
Gewoon een grijze bak, die liever ringen of een wit met blauw logo had gehad... ;)

Maar, ieder zijn ding/smaak eejj. Dus no offence... :)

030-NL

Lid
Ruil mijn A3 SB S-edition Daytona Grey in april in voor een O3C met Metal Grey. Zal bij aflevering wat foto's maken :troost:

OIIIE

Nieuw lid
In bestelling: O III Elegance Combi Metal Gray Metallic, 1.4 DSG. Hele mooie kleur, zeker met zilveren dakreling en chromen raamlijsten.
Wilde eerst licht blauw, maar vind Denim te blauw.

jellemeer79

Actief lid
Ter info voor alle Metal Grey (ik zelf ook) bestellers, er schijnt wederom vertraging te zijn met productie van Metal Grey auto's. Vandaag info gekregen van de dealer dat de productieweek verschoven is van wk6 naar wk12 :(

MaXt0r

Actief lid
Ter info voor alle Metal Grey (ik zelf ook) bestellers, er schijnt wederom vertraging te zijn met productie van Metal Grey auto's. Vandaag info gekregen van de dealer dat de productieweek verschoven is van wk6 naar wk12 :(

Dat is mooi kl*te zeg. Ik moet eind april een nieuwe L auto hebben. Op deze manier ga ik dat mooi niet redden.

SNARFB

Senior Member
@SNARFB De bestelling is op 7 November geplaatst en op 15 November aangepast van HB naar Combi.
@jellemeer79 Dan was de levering in week 8 ook wel erg optimistisch. Mijn Metal Grey staat al sinds augustus in bestelling (eerste badge). In eerste instantie zou hij week 50 worden geleverd daarna bericht gekregen dat de productie van Metal Grey week 6 zou starten en nu dus levering week 8.

Laatst bewerkt:

jellemeer79

Actief lid
@SNARFB Ik had in Augustus al reeds de Greenline Metal Grey besteld maar geannuleerd toen Metal Grey niet in 2013 geleverd kon worden en 2013 Greenline 0 trekgewicht had.

Denk dat je één van de eerste met Metal Grey zal zijn, mijn dealer had ook nog 2 open bestellingen 1 van juli en 1 van Augustus.

Bovenaan Onderaan