Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?

• Totaal aantal stemmers
    640

SNARFB

Senior Member
@SNARFB Ik had in Augustus al reeds de Greenline Metal Grey besteld maar geannuleerd toen Metal Grey niet in 2013 geleverd kon worden en 2013 Greenline 0 trekgewicht had.

Denk dat je één van de eerste met Metal Grey zal zijn, mijn dealer had ook nog 2 open bestellingen 1 van juli en 1 van Augustus.
@jellemeer79 : Is deze vertraging voor elke Metal Grey of alleen die van jouw? Ik heb namelijk nog niets van de dealer gehoord.

Oogje

Senior Member
Straks maar eens de dealer bellen dan. Ik heb mijn metal grey ook in de eerste week augustus besteld, vond 7 maanden wachttijd eigenlijk wel genoeg. Als er dan nog twee maanden bij komen...

Oogje

Senior Member
Straks maar eens de dealer bellen dan. Ik heb mijn metal grey ook in de eerste week augustus besteld, vond 7 maanden wachttijd eigenlijk wel genoeg. Als er dan nog twee maanden bij komen...
Gebeld. en mijn auto heeft een definitieve productiedatum van week 5 - 2014. In Metal Grey dus. De vertraging voor de auto van @jellemeer79 zal dus niet door de kleur komen.

• Leuk
Waarderingen: Maik

SNARFB

Senior Member
Gebeld. en mijn auto heeft een definitieve productiedatum van week 5 - 2014. In Metal Grey dus. De vertraging voor de auto van @jellemeer79 zal dus niet door de kleur komen.
@Oogje : Oooow gelukkig, ben ik weer een beetje gerust gesteld. Ga ik zelf maar niet met m'n dealer bellen, worden straks helemaal gek van me. :tegek:

jellemeer79

Actief lid

Inderdaad goed nieuws, zal wachten tot januari en het dan nog eens vragen. Als jouw auto wel in wk5 wordt geproduceerd dan is Metal Grey dus duidelijk niet de reden waarom ik nu 6 weken langer moet wachten.

SNARFB

Senior Member
Inderdaad goed nieuws, zal wachten tot januari en het dan nog eens vragen. Als jouw auto wel in wk5 wordt geproduceerd dan is Metal Grey dus duidelijk niet de reden waarom ik nu 6 weken langer moet wachten.
Het kan wel zijn dat de productie van de Greenline modellen in Metal Grey is vertraagd om de eerste badge weg te werken. Ik heb namelijk geen GL besteld en @Oogje zo te zien (aan zijn onderschrift) ook niet.

SkodaManiak

Actief lid
Was vandaag even bij mijn dealer, onze auto zou in eerste instantie in week 4 worden gebouwd. Zoals het nu lijkt wordt het week 8. Maar als ik in week 5 weer bel weet ik de definitieve produktiedatum. Het komt dichterbij! :jaja:

jellemeer79

Actief lid
Ik zie een duidelijk verschil ontstaan waarbij Greenlines & Metal Grey de vertraging hebben.
Heb het idee dat de vertraging op 2013 Greenline leveringen met gevolg dat de late 2013 Greenlines een 2014 Greenline moter krijgen (14% bijtelling) zorgt dat de 2014 Greenline bestellingen naar achteren worden geschoven.

SNARFB

Senior Member
Ik zie een duidelijk verschil ontstaan waarbij Greenlines & Metal Grey de vertraging hebben.
Heb het idee dat de vertraging op 2013 Greenline leveringen met gevolg dat de late 2013 Greenlines een 2014 Greenline moter krijgen (14% bijtelling) zorgt dat de 2014 Greenline bestellingen naar achteren worden geschoven.
Volgens mij heeft @SkodaManiak geen Greenline in bestelling (aan z'n onderschrift te zien). Daarom ben ik benieuwd naar z'n besteldatum. Probeer een verband te ontdekken.

henriz

Forumguru
Mocht je je auto goed gecamoufleerd willen verbergen in het bos, neem dan geen Denim blue.

wp_20131231_002-jpg.22884

jfk104

Actief lid
Vandaag gebeld door Pon dat ze mijn auto in bestelling nemen. Ze wilden nog even de bestelling doornemen zodat de juiste versie wordt besteld. Netjes.

In heb ze even gevraagd naar de verwachte productiedatum. Hij gaf aan dat metal grey vanaf week 12 van de band gaat rollen. De mijne zal week ca 16/17 geproduceerd gaan worden. De "vertraging" door deze kleur is 2 weken.

O3-Rider

Senior Member
Na 3 x zilvergrijs toch naar weer eens zwart gekozen. Blijft allemaal persoonlijke smaak uiteraard.

SNARFB

Senior Member
Vandaag gebeld door Pon dat ze mijn auto in bestelling nemen. Ze wilden nog even de bestelling doornemen zodat de juiste versie wordt besteld. Netjes.

In heb ze even gevraagd naar de verwachte productiedatum. Hij gaf aan dat metal grey vanaf week 12 van de band gaat rollen. De mijne zal week ca 16/17 geproduceerd gaan worden. De "vertraging" door deze kleur is 2 weken.
Hoe kan het dat de dealer(s) en Pon verschillende informatie geven over productie-en leverdata?

Oogje

Senior Member

Ik heb toch echt een definitieve productie doorgekregen voor week 5. En de mijne wordt in Metal Grey gebouwd...

Maik

Actief lid
Ik hoop het voorje @Oogje .... Des te eerder zal die van mij ook gebouwd worden nl (besteld 2e week van september).....

Bovenaan Onderaan