Ik heb van de week een Roomster gezien in de metalGrey bij Huiskes in Oldenzaal. Deze kleur is nml wel gewoon al leverbaar voor de Superb en Roomster. Waarom dan NIET voor de O3? RAAR
Haha, klopt, meerdere malen per dag zelfs! Ben nog steeds tevreden over de kleur, alhoewel 'ie soms wat 'doods' overkomt. Op een EBL (met chromen en rvs accenten) staat het overigens beter dan op een ABL vind ik.
Deze ABL stond bij Rijnwoud een paar weken terug.
Is mooi en tijdloos, lijkt me wel!.....ga ik dit voor 4 jaar mooi vinden?
Ik begin Brilliant Silver met zilveren dakrailing steeds meer te waarderen. De belijning komt dan heel goed tot zijn recht.
Een kleur kan idd een autovorm mooi of juist negatief benadrukken, ieder z'n smaak...maar om blauw nu een modekleur te noemen? Bmw heeft al 25 jaar diversen kleuren fel blauw, peugeot en vele anderen ook...niks mode aan hoor? Het is dat octavia's zoveel geleased worden en dat toevallig een branche is waarin zilver een veel voorkomende kleur is maar dat betekend niet dat alle andere (opvallende) kleuren meteen mode kleuren zijn.Dat is nou net waarom ik voor Brilliant Zilver, chrome raamomlijsting en een zilveren dakreling gekozen heb.
De lijnen komen inderdaad mooi naar voren, en de zilveren kleur van de onderdelen versterkt dat nog eens...
Verder is het een klassieke tijdloze kleur die, in tegenstelling tot Race Blue en Topaz Brown, geen "modekleur" is...
Bovendien is het een veilige kleur...
Succes met deze lastige keuze...
Die van mij staat nu op levering week 6Het is ook februari. Mijn levering staat daarom op week 8, dus zal ik bij de eerste batch metal grey auto's zitten.
Wanneer is hij besteld?Die van mij staat nu op levering week 6
Die van mij staat nu op levering week 6
Hmmm, de mijne is begin augustus besteld. En vanaf februari zou Metal Grey leverbaar zijn. Dan is week 6 erg optimistisch, lijkt me, want week 5 is begin februari. De mijne moet daarna nog naar de leder inbouwer, wat ook wel een weekje zal duren.Begin september al.
Ik heb leder af fabriek besteld, maar er moet wel nog een trekhaak op gemonteerd worden. Verder komt er voor de wintersloffen nog 16 inch lichtmetaal op. Het 18 inch LM gaat dan nog even in de opslagHmmm, de mijne is begin augustus besteld. En vanaf februari zou Metal Grey leverbaar zijn. Dan is week 6 erg optimistisch, lijkt me, want week 5 is begin februari. De mijne moet daarna nog naar de leder inbouwer, wat ook wel een weekje zal duren.
En wat heeft dat te maken met het topic "Kleurkeuze Octavia 3"De mijne is half september bestel. Produktie staat nu op week 7 en levering op week 10.