knipperlichten aan bij hard remmen

Gieliovd

Forumguru
Mmmm, wacht ff, volgens mij heeft een carglass gast na de inbraak in mijn auto me terloops de tip daartoe aan de hand gedaan, hoe was 't ook al weer...ik meen raam naar beneden doen (uiteraard met je knopje), 10 seconden onderaan vasthouden, raam omhoog doen, 10 seconden bovenaan vasthouden, en dan zou die automatische functie weer gereset moeten zijn.

Geen garantie hoor! :)
Hmmm, dat kon het ook nog wel eens zijn ja! Heb ik mij even vergist met die sleutel in de deur, volgens mij moest je die knopjes idd even vasthouden!

Ga ik vanavond doen!

Edit: het is onderhand alweer vanavond geworden en alweer bijna vannacht.

Ten hoogte van Alkmaar dacht ik opeens OJA! Mijn ramen! Vervolgens lopen klooien in de file op de ringweg...

Hoe het werkt:
Raam helemaal naar beneden doen, knopje los. Vervolgens knopje weer indrukken en inhouden voor een tijdje. Daarna raam naar boven, knopje los. Knopje weer in en zo houden voor een tijdje.

En, VOILA! Je comfort stand van de ramen is weer ingelezen.

Ik vind het toch maar een vreemd, vreemd systeem dat je die comfor stand moet inleren.

grimpy

Nieuw lid
Ik heb het ookal 2 maal gemerkt en ik heb mijn octavia nog maar 3 maand. De eerste keer dacht ik da ik het perongeluk had aangezet omdat ik juist in de buurt met mijn carkit aan het prutsen was... toen heb ik her proberne reproduceren wat echt niet lukte dus je moet al heel hard in de remmen gaan voor het te krijgen. De 2de keer was voor een orangje licht met flitspaal :) leuke was dat ik buitelandse collega's (egyptenaren) meehad die nog niet van een gordel hadden gehoord....

Bovenaan Onderaan