Beste Patick,
Ik denk dat ik namens mijn medeforumleden kan zeggen dat het nooit de bedoeling is om hier iemand op dit forum te kwetsen. Ik ben ruim 9 jaar actief op dit forum en kan zeggen dat dIt geen “rotte vis” forum is.
Als een lid een andere auto heeft, wenst ieder meestal ook veilige prettige kilometers.
Dat wens ik uiteraard jullie ook toe. Geniet van het leven zolang het gaat !
Je moet echter begrijpen dat de reacties, samen met de gegeven informatie, van het reguliere en aannames uitgaan.
En dat is vaak de manco in communicatie. Men denkt mee en puur ja/nee kort antwoord geven op een vraag is ook geen prettige communicatie. Meer informatie kan de zaak in een heel ander daglicht zetten. Dat zou ook gebeurd zijn als deze informatie eerder tot ons was gekomen. Dit forum is gelukkig best actief en nogal eens wordt je binnen een mum van tijd geholpen met een vraagstuk.
Ik mijn privéleven ga ik vaak om met blinden en slechtzienden en ga met hun om als ieder ander. Dat wordt gewaardeerd, waarbij wel (on)gevraagde hulp geboden wordt.
4 Slechtziende en blinden heb ik (veilig) in mijn auto’s laten rijden en waardeerden dat. Een daarvan weet precies te vertellen wanneer en waar ik het e.a. heb laten repareren, is erg geïnteresseerd in auto’s, maar geen van zijn autobezittende 5 broers hebben hem eens laten rijden. Hij deed dat perfect overigens.
Ik kan me voorstellen dat je (vrouw) nogal eens als “minder” wordt beschouwd door de medemens; nog maar al te vaak wordt de begeleider aangesproken i.p.v. degene waar het om draait. Vervelend en kwetsend.
Net zoals bij
@EdK heb ik geen problemen als je handelen een gegronde rede heeft. Aan ieder ander die ongegrond storend, vervuilend en verkwistend is kan ik mij soms storen.
Ook bedankt voor jouw uiteenzetting, dat zet het e.a. weer in een ander licht recht.