Kodiaq 2019 diesel, afsluiten bij draaiende motor?

Joe dandy

Nieuw lid
Beste Patick,

Ik denk dat ik namens mijn medeforumleden kan zeggen dat het nooit de bedoeling is om hier iemand op dit forum te kwetsen. Ik ben ruim 9 jaar actief op dit forum en kan zeggen dat dIt geen “rotte vis” forum is.
Als een lid een andere auto heeft, wenst ieder meestal ook veilige prettige kilometers.
Dat wens ik uiteraard jullie ook toe. Geniet van het leven zolang het gaat !

Je moet echter begrijpen dat de reacties, samen met de gegeven informatie, van het reguliere en aannames uitgaan.
.............
Bedankt voor de goede reactie .
Ik heb hier ook vragen gesteld waar ik mee geholpen ben en ben dit forum daar dankbaar voor .
Mss wel een beetje onhandig van mijn om zo te reageren.
Maar als je zelf in die situaties zit zoals ik 2rolstoel(die van mezelf en die van me vrouw) in de koffer moet dumpen bij die warmte ben je wel blij dat je een wagen hebt die wat frisser is of buiten .
Maar laten we alles vergeten voor de tijd dat we er zijn en van leven genieten.
Ik verontschuldig me.
Groetjes Patrick.
Ps/ en ik zal zeker niet laten om een vraag te stellen in dien ik nog 1 heb .
Nogmaals groetjes uit Parijs
 

JeSko

Forumguru
Je moet je niet verontschuldigen hoor @Joe dandy ! Hier heerst niets dan begrip dus maak je er niet druk om. Je weet nu dat het kan :) voor de zekerheid zou ikzelf echter altijd de reservesleutel bij de hand houden.

Geniet van je vakantie!
 

Eltjo

Forumguru
Idem! Fijn, geniet er vooral van!
E.a. begrijp ik wel. Ik zeg wel eens (als niet zo’n bierdrinker), als je met elkaar een biertje heb gedronken dan kan je elkaar beter begrijpen en verdragen en dan is een volgend gesprek waarin je elkaar niet ziet makkelijker. Zo ook hier.
Het mag natuurlijk ook net zo goed een koffie, Bratwurst, koeskoes, thee of b.v. een wijntje zijn. ;)
Groeten uit Lublin, PL.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan