superbmisschienzogeknogni
Forumguru
Interessant de karoq krijgt nu ook chassis control a 890 te bestellen met voorwielaandrijving. Helaas kodiaq niet
In de offerte staat de volgende optie: Demping vooraan - DCC
Wat zou die eigenlijk zijn?
Digital Chassis Control. Kijk even in dit topic of gebruik de zoekfunctie even. Genoeg info over geschreven hier.
@Corné de Kluijver , jij kunt dit als ervaringsdeskundige haarfijn uitleggen.Kan dit of is dit een fout in de offerte?
@Corné de Kluijver , jij kunt dit als ervaringsdeskundige haarfijn uitleggen.
Waar heb je deze informatie gevonden? Ik kan het op de website nog niet vinden namelijkInteressant de karoq krijgt nu ook chassis control a 890 te bestellen met voorwielaandrijving. Helaas kodiaq niet
Digital Chassis Control. Kijk even in dit topic of gebruik de zoekfunctie even. Genoeg info over geschreven hier.
@Corné de Kluijver , jij kunt dit als ervaringsdeskundige haarfijn uitleggen.
Daar kwam ik ook achter dankzij de reactie van @MennoW maar kon m'n re-post niet meer edittenHet is Dynamic Chassis Control en normaliter is dit op beide assen / alle schokbrekers actief.
Welkome geruststelling.. hoe weet je dit/kan je dit controleren?.. heb ook net een 2019 dus als jij het hebt zal ik het ook hebbendit heeft mijn 2019 versie ook al. Die zend alleen uit bij beweging
Dealer vertelde dat dat nieuw is in de 2020 en niet op de 2019. je kan het zelf testen. minuutje sleutel op grond leggen naast auto en als kessy dan niet meer werkt heb je het al.
Dealer vertelde dat dat nieuw is in de 2020 en niet op de 2019. je kan het zelf testen. minuutje sleutel op grond leggen naast auto en als kessy dan niet meer werkt heb je het al.
De dealer meeting is schijnbaar geweest. Iemand meer info gekregen dan al hier bekend vanuit een dealer?
Verstuurd vanaf mijn MIX 2 met Tapatalk