Ik begreep dat het vooral te maken heeft met een geheel nieuwe configurator die op basis van de gekozen opties en de WLTP ook de juiste prijs (BPM-consequentie) berekent.ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de BE plus te configureren valt en de prijsindexatie definitief wordt. De dealers weten er ook geen antwoord op.
Interessant, je kunt nu ook dcc op sportline bestellen
de plus staat inmiddels in de configurator. Niet geheel foutloos, want op het beginscherm heeftie de tags (prijs en snel leverbaar logo) van de normale business.. Daarna is mettalic lak standaard en kan je geen enkele optie selecteren.. way to go PON.. zit blijkbaar weer een stagair aan de knoppen..ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de BE plus te configureren valt en de prijsindexatie definitief wordt.
Voor sommige mensen is dat echt een must......wel duidelijk dat je dan een nieuwer model hebt
Geen zorgen, die vallen heus wel op.Nieuwe plek voor dodehoe waarschuwing is best okay al kan het ook uit je focus gebied liggen als je in de zijspiegel kijkt.
Ze kunnen er ook makkelijk af...Kan de grote letters skoda op de kont niet mooi vinden
Hoe doe je ze er eigenlijk af?Geen zorgen, die vallen heus wel op.
Bij mijn Leon zitten daar extra knipperlichtjes van ongeveer 5x5 millimeter - en die vallen me zelfs wel op als ik niet in de zijspiegel kijk...
Ze kunnen er ook makkelijk af...
Met een föhn en een draadje visgaren...Hoe doe je ze er eigenlijk af?