CDK
Forumguru
Heeft iemand de emuk voor de kodiaq al binnen? Bestellen/bevelen jullie er nog andere toebehoren bij ?
Let wel op welke set je koopt, er zijn er 2 namelijk, 1 voor spiegels mét en 1 voor spiegels zonder camera.
Heeft iemand de emuk voor de kodiaq al binnen? Bestellen/bevelen jullie er nog andere toebehoren bij ?
Let wel op welke set je koopt, er zijn er 2 namelijk, 1 voor spiegels mét en 1 voor spiegels zonder camera.
En de keuze tussen bolle en vlakke glazen.
Ik heb ze niet nodig. Maar ben wel iemand die dan wel gaat bedenken welke hij zou willen
Jaja. En nog breedte spiegels, dode hoek camera en trottoirspiegel??
Of heb ik t nu over de verkeerde auto?
De XL heeft een bolle spiegel.Je hebt gelijk. Emuk is alleen vlak.
En keuze naar XL
Milenco heeft keuze vlak of bol.
Sorry voor de verwarring
Ik heb ze van de week ook gekocht. Mooi stevig en de clignoteur en het controlelampje in de autospiegel blijven goed vrij.Let wel op welke set je koopt, er zijn er 2 namelijk, 1 voor spiegels mét en 1 voor spiegels zonder camera.
De 23e gaat de caravan weg voor een beurt en zal ik voor het eerst met de XL spiegels kunnen rijden. Eens zien of dat bevalt.
@Corné de Kluijver Die 2,40m is niet maatgevend voor wel of geen extra spiegels nodig, over die wielen kijk je wel heen.
De formele eis is in jouw geval dat de afstand tussen de binnenranden van de buitenspiegels tenminste 1,80m is, oftewel de breedte van de opbouw als je daar niet overheen kunt kijken.
Dat snap ik, maar die spiegels steken nog wel zo ver uit dat je op een meter of 50, 60 achter je wel je eigen rijbaan kunt overzien (dat is zelfs een minimum inrichtingseis, als ik me goed herinner uit een incidentonderzoek van een jaar of 30 geleden waarbij de vereiste zichtvelden van diverse spiegels aan de orde kwamen). En die afstand zal op zichzelf ook geen toeval zijn, want dat komt aardig overeen met de minimum 2 seconden remafstand bij 80 km/u.dat zijn we als vrachtwagenbestuurders wel een beetje gewend