hemi24
Forumguru
Bij skoda ook niet standaard
Niet?
https://www.vroom.be/nl/test/skoda-superb-combi-2-0-tsi-280-4x4-snel-veilig-en-comfortabel
Bij skoda ook niet standaard
Nou... het ging over premium (Merc) versus doenoumaarnormaaldandoejealgekgenoeg (en da's meer Skoda als geheel dan Kodiaq), dus ik dacht, laat ik als iemand die echt geen Audi wil ook eens een duit in het zakje doen.Leuk verhaaltje @peterhuppertz , maar waarom staat dit in het onderdeel Kodiaq? Zou eerder bij Ovtavia moeten staam lijkt mij
Als chauffeur van de HEMA breng je mij wel op een prachtig idee Hier ga ik rijk mee worden, zodat ik ook een Kodiac full-options kan rijdenAwel
dat heet hier weer anders alleen mogen we dat woord niet meer gebruiken net als wij geen zwarte pieten meer hebben maar alleen maar regenboogkleuren pieten en dan ook nog eens transgender uiteraard , want ja jongens meisje is ook uit de mode bij de Hema...
Nog ff en dan heten de warme worsten , warme dildo's......
Ja de Superb was ik al op gewezen. Ik was blijven hangen op het Octavia niveau.
Kunnen we het even over een percentage hebben aan provisie ?Hier ga ik rijk mee worden
Kunnen we het even over een percentage hebben aan provisie ?
Maar dan heb ik het nog niet over een Citroen... want daarvan ga ik helemaal over m'n nek
In die categorie zit ik sinds 1995 ook...dus ik dacht, laat ik als iemand die echt geen Audi wil ook eens een duit in het zakje doen
U schaatst op dun ijs...
Voor mij was het één van de drie meest betrouwbare auto's die ik heb gehad. De andere twee waren een CX 2400 Pallas, en een Rover 600. Die laatste was niet eerlijk, want dat was natuurlijk gewoon een Accord.
Die 600, de XM en de CX waren de drie auto's die nooit een klap verkeerd hebben gemaakt, niet één keer.
Dat is beter dan mijn eerste Octavia, en zelfs beter dan de Toyota Avensis, die één keer niet wilde starten.
En van die XM heb ik op drie en een halve ton afscheid genomen toen een Mégane de kreukelzone achter activeerde. Die XM was de reden dat zelfs mijn vrouw Citrofiel werd. Wat een wereld-auto was dat. Drie en een halve ton op de teller, en hij sleurde een vouwwagen door angstaanjagende passen over de Pyreneeën, bij 38 graden, zonder er warm of koud van te worden. Als 'ie niet van achteren genomen zou zijn door die Mégane, had ik 'm misschien nu nog wel gehad.
Toen we 'm wegbrachten naar de sloperij die het wrak van de verzekering had opgekocht (hij reed nog), hebben we samen een traantje gelaten.
55-DT-JH, we missen je.
Dát is nou "premium" - vertaald als de premie die je betaalt om zo'n auto te mogen rijden...alleen is alles 3x zo duur