Kodiaq probleempjes.....

Hey allen,

Heb mijn beer nu een goede 9 maanden en ben er super content van, maar, de laatste 2-3 weken heeft ie af en toe wat startproblemen. Ook al een paar keer de startkabels moeten bovenhalen, terwijl ie op andere momenten zonder problemen start. Is ook niet perse na een korte rit, van het weekend 100km enkel en hij had toch een 6-tal seconden nodig om te starten. Volgende week gaat ie even naar de garage om het na te kijken, maar zijn er nog mensen die deze issues opmerken?

Thanks, heb blijkbaar een paar posts gemist. Ik krijg echter geen melding van lage accu-spanning. De dealer geeft nu aan dat, omwille van de garantie, ik de wagen moet binnenbrengen zodat hij 12 uur aan de lader kan...

Aan de lader? Dat lijkt me symptoombestrijding, namelijk het (eenmalig) opheffen van een te lage accuspanning.
Daarmee is de oorzaak van die lage spanning niet gevonden, laat staan weggenomen...
Dat is mijn idee ook. Nu gisteren en vandaag starte hij wel zonder problemen niettegenstaande het berekoud was... ;)

DeNnZ

Forumguru
Nee, ze hebben alleen de accu vervangen (ondanks dat de testkast aangaf dat de accu in orde was).. Laadstroom was wél goed..

Frenk21

Forumguru
Vandaag een nieuwe rollo gekregen voor de achterbak. Deze rolde erg langzaam in. Blijkt meer voor te komen bij de Kodiaq kreeg ik te horen.

Rayzman

Actief lid
Vandaag een nieuwe rollo gekregen voor de achterbak. Deze rolde erg langzaam in. Blijkt meer voor te komen bij de Kodiaq kreeg ik te horen.
Daar heb ik ook last van en daardoor maakt hij ook geluid als je over slechter wegdek rijd. Goed om te weten dat meer mensen hier last van hebben.

Frenk21

Forumguru
@VanRoyal , ja gewoon onder garantie. Ze hebben van Pon doorgekregen dat ze eerst moeten zeggen dat het door de kou komt, maar als je aangeeft dat hij het van het begin af aan niet goed heeft gedaan zal je waarschijnlijk een nieuwe krijgen.

EdK

Forumguru
wel het is echt geen kodiaq probleem hoor.
In mijn Fab 1 had ik er één die perfect werkte (niet te snel maar zeker niet te traag )
Maar nu bij de Fab3 heb ik echt het idee van zal ik ff een bak koffie gaan drinken ?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan