EdK
Forumguru
ALs het er één is met ingebouwde spanningsregelaar dan kan dat zomaar na een jaar....maar alternator defect na een jaar mmmmm..
ALs het er één is met ingebouwde spanningsregelaar dan kan dat zomaar na een jaar....maar alternator defect na een jaar mmmmm..
Een slecht exemplaar kan altijd voorkomen.....toch?
Enneh, na hoeveel kilometer was dit?
Want als jij meer dan een ton per jaar rijdt is het nog wel vroeg, maar niet onmogelijk.
12 maanden en 29.538KM...Zaten jullie binnen de 6 maanden / 10.000 KM?
Apart, hier is portierbeschermer rechtsvoor er spontaan afgevallen en komt linksachter er niet heel goed uit. Volgens mijn dealer wordt dat alleen binnen 6 maanden na aanschaf en/of 10.000 KM onder garantie vervangen. Reparatie zou 300+ euro gaan kosten, ik heb het maar zo gelaten. Zaten jullie binnen de 6 maanden / 10.000 KM?
Dat is echt onzin.Volgens mijn dealer wordt dat alleen binnen 6 maanden na aanschaf en/of 10.000 KM onder garantie vervangen. Reparatie zou 300+ euro gaan kosten, ik heb het maar zo gelaten. Zaten jullie binnen de 6 maanden / 10.000 KM?
Reinste oplichterij! Als dit zo is, waar staat dit zwart op wit? Daarnaast is het geen slijtage onderdeel zoals een band of remblok. Gewoon naar een andere dealer toe gaan.Apart, hier is portierbeschermer rechtsvoor er spontaan afgevallen en komt linksachter er niet heel goed uit. Volgens mijn dealer wordt dat alleen binnen 6 maanden na aanschaf en/of 10.000 KM onder garantie vervangen. Reparatie zou 300+ euro gaan kosten, ik heb het maar zo gelaten. Zaten jullie binnen de 6 maanden / 10.000 KM?
Maar in algemeen niet van harte.....Garantie wordt in Nederland gewoon overgenomen.