Het vergrendelen (kessy) door de vinger op een sensor te leggen, werkt bij mij regelmatig niet. Zelfs niet als ik de sleutel in dezelfde hand houd. Openen is nooit een probleem. Hebben meer mensen dit issue of heb ik misschien een brakke sensor of teveel straling in de buurt?
Ik moet echt mijn vinger over de sensor “vegen”.
En dan werkt t prima bij mij.
Alleen de vinger er tegenaan houden is bij mij ook niet voldoende.
Ik heb het al vaker geroepen: je kessy sleutels (EDIT) en je smartphone in dezelfde broekzak geeft kans op signaal verstoringen...Tevens lijkt mijn Iphone XR welk voor een bepaalde storing te zorgen.
Gisterenavond kwamen mijn achterpassagiers tot de ontdekking zowel de achterbankverwarming als de temperatuurinstelling van de climatronic niet meer functioneerden Kortom het hele bedieningspaneel werkt niet meer....
O ohw. Niet op een of andere manier vergrendeld in het hoofdscherm?
Succes
Lijkt me niet, weet ook niet dat dat kan
Op de knop menu drukken bij je climatronic bediening, krijg je een scherm met onderin een blokkering voor achter, even kijken daar.
De temperatuurregeling achter is in het menu te blokkeren, waarschijnlijk de stoelverwarming ook.
EN NU???En inderdaad zoals hierboven beschreven
Off topic hmmmm Spitten? Denk niet dat @Corné de Kluijver van de piepers uit eigen tuin isEN NU???
Ben je nu weer die RTFM aan het doorlezen ipv te spitten ???