Canon-Eye
Forumguru
Je maakt me nieuwsgierig, @Bakkertje - hoezo "gelukkig" je vrouw en niet jij? Scheelt dat in de kosten?
Je maakt me nieuwsgierig, @Bakkertje - hoezo "gelukkig" je vrouw en niet jij? Scheelt dat in de kosten?
Kijk eens in je parkeersensoren menu of er iets staat van "rem actie"Nee voor de kosten maakt het niets uit, maar ik zou het voor mezelf zo moeilijk kunnen verkroppen als ik binnen 3 dagen een nieuwe auto in de vernieling zou hebben geholpen
En het is beter om een ander te moeten troosten dan zelf getroost te moeten worden ...
On topic, ik heb liever dat de auto een keer te veel uit zichzelf remt dan te weinig.
Ergens heb je gelijk, maar het is niet bevorderlijk voor het vertrouwen in de auto...On topic, ik heb liever dat de auto een keer te veel uit zichzelf remt dan te weinig.
Systeem heeft ook auto brake als de parkeersensoren iets te dichtbij detecteren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Heb jij inderdaad pech. Ik ben door de ingreep met achteruitrijden al meerdere keren voor schade bewaard. Meestal struiken of een hoge stoep maar een paar keer ook voor een paal die ik even niet had gezien......Sja, bij mij was het juist andersom er stond een paal achter de auto die totaal niet gezien werd met een dikke deuk in m'm bumper als gevolg...
Wel eens van oleophobic coating gehoord.heeft er iemand ook last van de vingervegen op de columbus? en wat er aan gedaan om deze te vermijden?
Heb het onderzoek destijds ook gelezen maar het blijkt een redelijk discutabel onderzoek onder Engels publiek te zijn wat niet echt representatief is voor de gemiddelde uitslag. Geef me dan maar een gedegen Tüv rapport. Daar hecht ik meer waarde aan...In een Engels onderzoek komt de Kodiaq op plek 6 wat betreft tevredenheid, kan je nagaan hoe het is gesteld met andere merken en types als je alle problemen in deze groep leest...