Heb je nog iets van een storingscode kunnen vinden vandaag?4 november pas tijd om uit te lezen helaas.
Heb je nog iets van een storingscode kunnen vinden vandaag?
Als ik de stuur zelf vast hou dan niet, maar ik had begrepen dat line assist de auto midden van de rijbaan houdt. Het is ook niet elke keer dezelfde kant. Ene keer links andere keer recht. Het is af en toe lekker om je handen van de stuur af te halen (lekker op lange stukken weg).
Enige nadeel, de line assist wordt hier erg nerveus van. Het effect (bij mij tenminste) is dat er constant wordt gecorrigeerd en dat voel je wel. Het alternatief is inderdaad pas een reactie als je bij de lijn bent, wat ook weer niet wenselijk is.@maik1 Ik heb het vinkje gevonden en aangezet. Rijdt nu midden tussen de lijnen. Dank je wel voor de tip
En nu ga je dus DOM doen verder ,en het maar accepteren ??
@Antera heeft het gevonden en gefixt, resultaat is terug naar Dirkshorn naar de uitlaatboer Het kleppen systeem is de boosdoener, de bediening zit aangesloten op het vacuüm systeem van de auto en daar zit kennelijk iets niet goed. Mark heeft dat vandaag uitgeschakeld / gedemonteerd en weg storing en foetsie noodloop Nu weer de volle 180 pk tot m’n beschikkingHeb je nog iets van een storingscode kunnen vinden vandaag?
Mooi dat het lek boven water is. Nu nog aan laten passen. Ik had vanavond weer een gevalletje noodloop. Maandag maar eens bellen of er al een antwoord vanuit Skoda is over de vorige storing...