s-line
Forumguru
Niet doen hoor, ik heb constant het gevoel dat ie in noodloop loopt!Haha ja dat heb je goed!
Daarom ga ik waarschijnlijk een Peugeot aanschaffen, maar daarover volgende week meer!
( of op 3 cilinders!)
Niet doen hoor, ik heb constant het gevoel dat ie in noodloop loopt!Haha ja dat heb je goed!
Daarom ga ik waarschijnlijk een Peugeot aanschaffen, maar daarover volgende week meer!
Niet doen hoor, ik heb constant het gevoel dat ie in noodloop loopt!
( of op 3 cilinders!)
Het went prima. Ik vind hem heerlijk rijden. Inmiddels alweer 16k op de klok in 8 maanden dat is voor ons doen veel.Went dat wel een beetje? Toch hangt er iets in de lucht.... Later meer
Die zit bij ons onder de kap!En pepermolens. Ze zijn van alle markten thuis, die Fransen.
Alles is mogelijk uiteraard. Heb een aantal weken zonder kat gereden en toen had ik heel af en toe een emissie storing, maar die was bij warme motor altijd weg. Nu zit er sinds een week een euro 6 racekat onder en daarna heb ik 1.5 dag / 300km storingsvrij mee rondgereden en daarna is het gedonder begonnen. 4 november pas tijd om uit te lezen helaas.
Jij wilt ze liever allemaal vragen? Hoe denk je dat andere (wetenschappelijke) onderzoeken in elkaar steken?Dus die matige/slechte cijfers/waarderingen zijn door slechts 2800 respondenten gegeven?
Hoeveel is zo'n uitslag dan waard?
Ik had rechtsvoor een schurend geluid bij bochten maar vooral met drempels. Is opgelost door de draagarm rubbers in te vetten, schijnt een bekend kwaaltje te zijn bij de Octavia (en nu dus ook de Kodiaq) ?Nou, vandaag weer een klachtje... Komende donderdag ging ik sowieso al naar de dealert voor wat klachten:
*Schurend geluid bij het nemen van een linker bocht
*Af en toe slecht doorstarten (motor moet soms een enkele seconden rond eerdat deze aanslaat)
*DAB vrijwel nooit ontvangst
en nu mag ik eraan toevoegen:
* Koelvloeistof peil laag (klein laagje in reservoir), nog geen duidelijke plek van lekkage gevonden.
Keep you updated!
En nu ga je dus DOM doen verder ,en het maar accepteren ??Klassiek voorbeeld van afschepen en denken dat mensen dom zijn en niet moeten zeuren.
@StefanLK en @DdNnZ
Schurend geluid ook meer rechtsvoor bij de kodiaq.
Inmiddels terug geweest bij dealer, ook voor deurbeschermers vd deuren rechts, en t schurend geluid ligt volgens de importeur aan het chassis.?????
Met andere woorden, daar kunnen we niets aan doen.
Als ik dan lees dat t bij de octavia ook voorkomt zet ik daar mijn vraagtekens bij.
Klassiek voorbeeld van afschepen en denken dat mensen dom zijn en niet moeten zeuren.
Vwb deurbeschermers ook niets aan gedaan.