Ja heb ik ook al een aantal keren gehad.
Mijn kentekenplaathouder is bij de Skoda Express Service vervangen, hij bleek te zijn gebarsten doordat hij te stevig was aangedraaid. Verder hebben ze er schuimrubber achter geplaatst zodat hij niet meer rammelt. Klinkt een stuk beter bij het dichtdoenAh, wat een oen ben ik! Dat klinkt erg logisch, ik ga er eens naar kijken!
Hier geen schurende geluiden. Ook niet met mijn nieuwe velgen maar die hebben de afmetingen die Skoda voorschrijft.is er niemand die hetzelfde probleem heeft wat ik al eerder beschreef ?
"schurend geluid als er naar links of rechts afgeslagen wordt (volgens garage zijn t de banden ???)"
Vraag me toch de hele tijd af: wie toch is @csje Hint: meet en greet...als t na een tijdje blijft aanhouden nadat de banden wat meer kilometers hebben dan toch maar weer terug naar de dealer
Tja het is geen Toyota ....................Vanavond op de thuisreis onaangenaam verrast door een oranje EPC-lampje (Controle van de motorelektronica). Motor ging in de noodloop en was niet meer voorruit te branden op de snelweg. Heb de eerste de beste afslag genomen en heb even de motor afgezet. Daarna weer opgestart en geen enkel probleem meer en weer volop vermogen. Storing zou moeten zitten in start-stop systeem (volgens car-status). Ga het de komende dagen even in de gaten houden, maandag moet ik toch langs de dealer, kunnen ze gelijk de storing even uitlezen.
Bekijk bijlage 63069
Bekijk bijlage 63068
Zijn niet mijn woorden hoor jongens!Tja het is geen Toyota...
Joh, dus net als bij motorfietsen met de moto guzzi waar alles kapot trilt incl alle lampjesVoor alfa Romeo 156 rijders geldt dat als het lampje niet brand, dat het lampje dan stuk is. Lol
Joh, dus net als bij motorfietsen met de moto guzzi waar alles kapot trilt incl alle lampjes
-en de reparatie kostenTsja Alfa t ziet er vaak gelikt uit, maar die afschrijving........ nog belabberder dan een VAG wagen