Ik kan heel goed borden lezen en zien. Vandaar mijn opmerking dat het niet klopt.
Ja oké maar zie je het ook als een hulpmiddel of ga je prat af op de info die je Navi geeft hiermee ?
Het is net als met de kaartmaterialen, die lopen ook achter met de werkelijkheid en hierdoor moet je weer op je eigen vermogen het laatste stukje naar bestemming zien te bereiken.
En net als met bordherkenning , hoe moet dat bord staan om herkent te worden ?
Hoe vaak worden snelheden aangepast....
Dus simpel gezegt het is en blijft een gadget of hulpmiddel voor de mens en je zult ter aller tijden een controlerende functie houden en moeten corrigeren / aanpassen hierop.
En ik kom uit de techniek en heb in de jaren heel wat mooie dingen kwa techniek in wagens en andere dingen zien verschijnen.
Maar ook dingen zien verschijnen dat ik dacht, mooi dat men het kan maken/ontwikkelen en leuk als gadget, maar is het echt nodig of gaan we als mens hierdoor niet teveel prat op de techniek en nemen we het als blind aan.
Kenteken registratie is ook zo'n mooie ontwikkeling, maar in snelheidscamera'sben ik er zeker niet blij mee, daartegen in toegangscontrole systemen ( poorten/slagbomen) vind ik het weer een ideale toepassing.....