Update:
ondertussen is de Kodiaq bij de DSG dokter in Varsseveld geweest. Nadat zij er een tijdje in rond gereden hebben, met de laptop ingeplugd, konden zij aan de DSG niks vreemds constateren zeiden ze. Ook de trillingen vond men verwaarloosbaar. Totdat..
... ik ernaast ben gaan zitten ... en als navigator de chauffeur de snelweg op liet rijden. Hem gelijk verteld dat de boete voor mij zou zijn... dus gas erop. En ja hoor ... spontaan werd begrepen wat ik bedoelde. De laptop gaf overigens nog steeds aan niks vreemds aan de DSG waar te nemen.
Bij terugkomst heeft men de Kodiaq dmv aan "schaar"brug in de lucht getild ... wielen dus helemaal vrij. Om vervolgens met iemand achter het stuur de auto in Drive te zetten en gas te geven. Al snel begonnen de ophangarmen? te trillen als een malle. Men gaf aan dat het waarschijnlijk in de aandrijfas rechtsvoor (of allebei) zou zitten. EN men zou daar de leasemaatschappij van op de hoogte brengen.
Zo gezegd zo gedaan ... en ik dus afwachten.
Op aangeven van de leasemaatschappij contact opgenomen met PON-dealer nummer 3. Deze heeft mij er tussendoor gepropt in de planning (waarvoor dank) ... om vervolgens zonder een zelfde soort test als in Varsseveld (vrij in de lucht zien wat er gebeurt) simpelweg 1 aandrijfas te vervangen.
Ik de auto weer opgehaald een paar dagen later ... en je raadt het nooit !!!
Inderdaad ... het is niet opgelost (en daar sta ik totaal niet van te kijken eigenlijk).
Direct Arval weer gebeld ... en daar is nu weer het wachten op.
Oftewel ... wordt (wederom) vervolgd !!