Sportline heeft ook geen area-view en daar baal ik wel van. Weet iemand of dat achteraf in te bouwen is?
Hij past in ieder geval ruimschoots in mijn budget.
hier in België is sportline wel te configureren met area vieuw 360° , kost 425€ extra. Hier is dit de sportline II, maar zou gewoon zonder verwarmbare voorruit zijn.
verwarmbare voorruit nu ook niet meer mogelijk in Belgie bij de sportlineII maar ik heb nog een sportline I besteld en bij deze zit dit er wel op, wel 2 maand langer wachten ,voorlopigDe dealer zei dat het niet mogelijk was. Nu wil ik kijken of het achteraf inbouwen mogelijk is en wat daarvoor de kosten zijn. Maar voordat ik de discussie aanga met de lokale dealer, zou ik graag willen weten of iemand weet of dit reeds eerder gedaan is. Anders heb ik alleen de mening van 1 dealer, die zegt dat het niet kan.
Verwarmbare voorruit is niet mogelijk bij de sportline in NL.
wanneer besteld? Ik heb begin juli besteld en zou geleverd worden in januari maar dealer heeft me al gemeld dat dit in einde maart zou zijn door die verwarmbare voorruit. de dealer had ook 1 besteld maar ziet nu zelf af van die ruit waardoor hij deze wel in januari zou krijgen maar wij met die verwarmbare voorriut eind maartSame here (ook Belg): op mijn bestelbon staat de verwarmbare voorruit en tot nutoe houdt de dealer vast aan het verhaaltje dat er niets wijzigt én dat de auto op tijd (januari) afgeleverd zal worden. Het zal me benieuwen!
Gezien de vreemde keuzes van Skoda op de sportline ga ik toch voor de Allspace r-line. Daar kun je gewoon wel alle opties op krijgen.
Zal het hiier ook maar vermelden: verwarmde voorruit is ondertussen geschrapt wegens "levertermijn onbekend"...Bestelbon ondertekend op 25 juni. Zoals ik al zei: het zal me benieuwen. Ik vraag echt regelmatig updates aan de garage, maar tot nutoe altijd zelfde antwoord: on schedule.
Mooi zo. Volledige zwarte velgen zou hem wel beter staan in mijn ogen.Na 2 jaar m'n Superb (met plezier) te hebben gereden (https://www.skodaforum.nl/forum/i/skoda-superb-combi-2016.31455/#post-652365) zag ik dat de Kodiaq Sportline besteld kon worden. Toen ben ik toch even met onze wagenpark beheerder gaan praten. We hebben een goede band en houden beiden van auto's dus we gingen kijken wat er mogelijk was. En jaaaaa we hebben 'm besteld!
De Sportline in Steel Grey met de zwarte velgen. Het functiepakket, navigatie pluspakket, comfortpakket en de zonwering (omdat het kan). Helaas paste het panodak niet meer maar ben er blij mee! Wat is die Kodiaq overigens duur in de lease! Ik mag nu gelukkig benzine gaan rijden en dus een stuk minder bijtelling kwijt maar in de lease is hij een stuk duurder (fiscale waarde gelijk).
Dealer geeft aan je levertijd rond week 28 (zzz...)
Hij gaat dus een beetje hier op lijken...alleen dan met 19inch.
Ps ik besef m'n luxe positie
Mooi zo. Volledige zwarte velgen zou hem wel beter staan in mijn ogen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk