CDK
Forumguru
Goh heb ik je dat niet als eens eerder horen zeggen ??
En nu rij je een Kodiaq low power
Ja had ik had ik had ik maar.....
Goh heb ik je dat niet als eens eerder horen zeggen ??
En nu rij je een Kodiaq low power
Naar je vrouw geluisterd ??Ja had ik had ik had ik maar.....
Ja had ik had ik had ik maar.....
Naar je vrouw geluisterd ??
Een diesel gekocht ?!?!?!
Tsja logisch , en nu rijd zij jou eruit met haar fabia die wel getuned kan worden...zei was het die in december 2016 me meesleurde naar de dealert voor een offerte
Tsja logisch , en nu rijd zij jou eruit met haar fabia die wel getuned kan worden...
Ach het was toch al dun gezaaid !! Toch ??en een pruik vanwege alle haren die je uit je kop getrokken hebt
Ach het was toch al dun gezaaid !! Toch ??
Maw valt niet echt op joh....
Zo jammer weer Wees eens lief!
Diegene die dat zeggen hebben er meestal zelf genoegGeld maakt niet gelukkig, daar ben ik heilig van overtuigd en juist de aanpassingen (laten) doen is voor mij nu juist de fun factor. Het zal vast goed komen, anders misschien deze wagen wat langer rijden als ik tot nu toe gewoon was
Ik dacht dat je zou gaan antwoorden dat je misselijk werd in zo'n ding. Ik heb zelf een keer het "genoegen" gehad zo'n hok mee te krijgen als vervangend vervoer toen m'n Zafira in onderhoud moest (jaar of 8-10 geleden), wat een ellendig gehobbel, dat is letterlijk de enige keer geweest dat ik oprecht blij was dat het kreng dezelfde dag nog terug kon naar de dealer. Man, man, wat een verschrikking, dan is een citigo (van mevr. Tucker) als vervanger een verademing ...Toen ik een keer mee moest rijden in een Opel Agila vroeg ik aan de chauffeur waar de papieren zakken lagen.
zo'n hok
Nou, ik zou er mijn hond nog niet in willen laten slapen....Enig juiste definitie
Vandaag had ik een afspraak staan bij BR-Performance in Raamsdonksveer......
Ondanks dat per mail aangegeven was dat mijn Bosch MG1 ECU te flashen was, bleek dat helaas niet het geval te zijn.
Terug bij af en verder met 180 ezels
Werken er zoveel mensen bij BR-Performance?