Lees nog eens goed Corné
Het is dat ik het nu pas lees.
Maar BR NL moet je echt never nooit niet heen gaan!
Met VAG ga je naar Hartog of JD (en een aantal andere JD onderdanen).
Je bedoelt niet toevallig 'niet gehinderd door gebrek aan expertise'?speculeer maar wat hoor, niet gehinderd door expertise
Raar is toch wel dat BR NL en BR BE dezelfde software engineer gebruiken om de software te schrijven
Alle software wordt in België geschreven door Bruno, BR NL haalt gewoon de software uit de wagen en stuurt deze door naar hem. Hij herschrijft deze en stuurt deze terug. Ze testen deze op de bank en indien aanpassingen nodig zijn wordt opnieuw hetzelfde gedaan...
Het personeel in dienst maakt een bedrijf......Terwijl ze dezelfde software/engineer gebruiken
Raar is toch wel dat BR NL en BR BE dezelfde software engineer gebruiken om de software te schrijven
Alle software wordt in België geschreven door Bruno, BR NL haalt gewoon de software uit de wagen en stuurt deze door naar hem. Hij herschrijft deze en stuurt deze terug. Ze testen deze op de bank en indien aanpassingen nodig zijn wordt opnieuw hetzelfde gedaan...
Tsja dat hoort bij de levensfase van volwassen worden .....Ik ben op een leeftijd aangekomen dat ik zelf m’n oordeel vorm en me niet laat leiden door door ervaring van een enkeling.
Dat bedoel ik nou....Volwassen? Wat is dat?
Rotterdammert.....??jk elke info tot mij neem en met gezond verstand filtert