Tuner111
Forumguru
mooi hoor @Corné de Kluijver
JE LAAT HET HOOR.....maar zeg nooit nooit
JE LAAT HET HOOR.....
Enne wat is er nu eigenlijk gedaan ???
Die traptrede die zat er toch al onder ??
Voorlopig maak ik graag reclame voor SKODA RIJNWOUD uit ROTTERDAMIk heb het al eerder geroepen maar nu alleen nog een kentekenplaathouder ZONDER RECLAME Alles is matzwart behalve die naam van je dealert...
Zouden ze mij niet moeten flikken - dan kunnen ze 'm er toch echt zelf weer afhalen inclusief eventuele lijmresten.De "boefjes" van VAGtechniek hebben op mijn auto keurig een sticker met hun eigen naam erop op de nummerplaathouder geplakt
Heb je wel eens geteld hoeveel logo's je auto heeft?Ongevraagd reclame op de auto plakken = een no go .
Dus?Heb je wel eens geteld hoeveel logo's je auto heeft?
Zes stuks: voor, achter en 4 wielen. Dat zijn redelijk bescheiden merk-eigen kenmerken die als vanzelfsprekend met de auto worden geassocieerd en dat zie ik niet zozeer als reclame. Dit in tegenstelling tot het aanbrengen van extra zaken als de naam van het leverende autobedrijf, een trekhaakdop met reclame als ongevraagde vervanging van mijn eigen neutrale dop (was binnen 10 seconden teruggedraaid trouwens), extra aanduidingen vanwege extra features (ik herinner me nog dingen als ABS, Airbags e.d. toen die nog maar net in zwang raakten).Heb je wel eens geteld hoeveel logo's je auto heeft?
Zes stuks
Heb je wel eens geteld hoeveel logo's je auto heeft?