Vandaag met Brutus naar de meeting van Bram / @Tuner111 geweest in Sint Niklaas, was een gezellige boel André / @Pendragon heeft onderstaande foto’s gemaakt.
En heb je nou gister die Tuning voor je karretje nog gewonnen ???
Wel dat is dan een flinke case.....dat probleem is nu opgelost en moeders beautycase kan nu ook weer mee
Ruim 11 m3Wel dat is dan een flinke case.....
Hoeveel M3 ruimte heb je hiermee ?
Of mag de Fabia mee op vakantie ?
Krijgt of heeft Renco een heel grote trapauto?
Het is een soort oprijwagen, maar met 1 as niet voor zwaar spul....
spannend!
Ga je een Seven of Donkervoort oid. kopen?
Corné ga je switchen van transport van gevaarlijke stoffen, naar verhuisbedrijf?
Is ie bedoeld om de Peugeot mee te nemen op vakantie? (ik zie iets wat op oprijplaten lijkt)
Er zit luchtvering op, dus geen rijplaten nodig, laten zakken en ik kan de fietsen, Vespa en Peugeot er zo in en uit rijden. Hij is inderdaad bedoeld om bovenstaande mee te nemen op vakantie en weekenduitjes.
Je kan in het vervolg gezellig meegaan met @Corné de Kluijver Hij heeft plaats genoegHow joh, en ik moet het doen met 1 valies en 1 handbagage
een tijdelijke verhuizing
@Corné de Kluijver doet aan glamping, in die kar zit gewoon een luxueuze tent.Of je nou een grote sleurhut hebt of een kar, komt op hetzelfde neer toch?
Of je nou een grote sleurhut hebt of een kar, komt op hetzelfde neer toch?
Van deze ook niet - is maar 1297 kg... (1800 is MTM).Het laadvermogen van mijn caravan is +/- 150 kg, geen 1800 ...