Leuk, dit lijkt me wel wat voor de stamtafelVakantie is toch juist om ff lekker weg van huis te zijn.... en niet al je spullen van huis mee te nemen? Ik heb het liefst alleen een zwembroek en wat luchtige kleding mee. En als ik een dag iets wil doen huur ik wel wat...
Mijn kinderen gaan toch niet meer mee fietsen.
Ik zie mijzelf echt niet een aanhanger of dergelijke helemaal naar de Cote d azur rijden of naar Toscane. Ik wil gewoon lekker door kachelen!
Lang verhaal ingekort:
in België mag je 120 en in Frankrijk 130, dus ik zie het probleem niet zo
Dat geldt alleen voor combinaties die in de B categorie (dus samen minder dan 3500 kg) vallen niet voor een Beer met verhuishuif erachter die samen meer dan 3500 kg (mogen) wegen, zie: https://www.anwb.nl/vakantie/frankrijk/informatie/verkeersregels
De maximum snelheid is dan 90 ipv 130 .. (in Frankrijk in ieder geval)
Edit: dat geldt ook in België
Ja maar mijn kinderen gaan toch niet meer mee fietsen met papa en mama. En zelf hebben ze geen fiets nodig, doen daar alleen maar aan chillen..
En ik zie mijzelf echt niet een aanhanger of dergelijke helemaal naar de Cote d azur rijden of naar Toscane. Ik wil gewoon lekker door kaggelen!
Goed gedaan! Waarmee heb je het behandeld? Ik gebruik er meestal Hamerite voor en dat blijft netjes in de loop der jaren. En waarom geen zwarte Skoda naafdoppen?
Geel had veel mooier gestaan!
En bij de meeste merken roesten de naven en de remschijfranden al heel snel, het is bijna onbehandeld materiaal en krijgt behoorlijke temperatuurverschillen te verwerken.
Geel had veel mooier gestaan!
En bij de meeste merken roesten de naven en de remschijfranden al heel snel, het is bijna onbehandeld materiaal en krijgt behoorlijke temperatuurverschillen te verwerken.
Je wagen ziet er erg mooi uit Corné. Ik weet niet wat voor budget je nog in je auto wil steken voor tuning, maar aangezien die 2.0 nog steeds niet getuned kan worden, heb je er niet aan gedacht om hem te vervangen met een ander blok of de boel laten omsmurfen naar een e-Kodiaq?
Man je hebt een pracht aanhanger die je kunt volgooien met batterijen voor een goede actieradius.....En een e-Kodiaq, nee dat gaat’m niet worden, dan koop ik wel een Tesla