Status
Niet open voor verdere reacties.

Henrik

Forumguru
Vind dit al een serieus mooi resultaat. Had ik zeker niet verwacht obv de eerdere berichten. Ik kan me voorstellen dat het je niet genoeg kan zijn @Corné de Kluijver maar ja, het is toch een flinke stap voorwaarts. :arghh:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Zo te zien was origineel het koppel softwarematig geknepen tussen 2300 en 4300 rpm, en ook die vreemde daling van het koppel tussen 4300 en 4500 rpm is weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sitechris

Donateur
Voor nu zal het helaas wel even ophouden, zodra er iemand is die het kan en durft sta ik te trappelen.
Zat zelf aan een WMI kit te denken (water-methanol injectie) heb alleen helaas te horen gekregen dat @Vagtechniek daar niet mee wil werken omdat ze daar geen ervaring mee hebben.
Nu zit er 12 km bij hun vandaan iemand die zo’n systeem kan inbouwen, maar weet niet of dat met de huidige setup mogelijk is, wellicht dat daar de 300pk en 500Nm mee aangetikt kan worden??

Waarom zou je met niet beproefde techniek gaan klooien voor 15 pk en 50 nm extra? Merk je in praktijk echt niet zoveel van.

Buiten dat: mooie vermogenswinst! Fijn dat je weer met meer fatsoenlijk vermogen kunt rijden:)
 

CDK

Forumguru
@EdK, met de aanhanger er achter was het inderdaad om in huilen uit te barsten :deuk:
echter zijn mijn referenties kennelijk verkeerd, want anderen gaan met een 1.0 met sleurhut de bergen in en zijn tevreden :pieker:
 

EdK

Forumguru
Heb je toch al jaren geleden gezegd dat het tussen je oren zzat !!!!
En als je daar nu een tuning laat doen dan hou je een boel euries over man ......
Tsja daar zou je de wereld mee over kunnen....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nadat ik een klein jaar geleden mijn VW Racingline 600 Cold Air Intake (CAI) aan
@bjorn_van_velthoven_ verkocht heb komt nu alsnog bovengenoemde en onder uitgebeelde CAI in m’n auto.

a8db75f41cc8cda13fe12cd2cdfe5cd7.jpg


Het systeem van de Golf 7 wat plug & play is voor een Octavia of Leon paste niet in mijn Kodiaq. De LuchtMassaMeter (LMM) zit bij de Kodiaq op een andere plaats aan het luchtfilterhuis vast. Bij @Vagtechniek houden ze wel van knutselen, dus ze gaan met een siliconen verloopstuk de van 80 naar 70mm e.e.a. passend maken zodat de bestaande LMM gebruikt kan blijven worden.

a772687db6c76badcd49c4bf7d42e0e3.jpg


Ik weet niet of het nog iets extra gaat brengen qua performance, maar is het niet voor nu dan toch hopelijk voor de toekomst :)
 
Laatst bewerkt:

Johnnyvr6

Forumguru
Ben benieuwd corné.

Zijn er wel de plannen om door te gaan ontwikkelen op je auto of blijft het hier bij.

Jammer dat er geen intake is voor de superb. Zou ook wel iets meer motorgeluid willen.
 

Johnnyvr6

Forumguru
Oke , en vagtechniek wil of kan dit nog niet begrijp ik dus of moeten ze eerst verder met het ontwikkelen van de software.

Even off topic heb je nog foto’s van die intake op je superb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan