Henrik
Forumguru
Vind dit al een serieus mooi resultaat. Had ik zeker niet verwacht obv de eerdere berichten. Ik kan me voorstellen dat het je niet genoeg kan zijn @Corné de Kluijver maar ja, het is toch een flinke stap voorwaarts.
Voor nu zal het helaas wel even ophouden, zodra er iemand is die het kan en durft sta ik te trappelen.
Zat zelf aan een WMI kit te denken (water-methanol injectie) heb alleen helaas te horen gekregen dat @Vagtechniek daar niet mee wil werken omdat ze daar geen ervaring mee hebben.
Nu zit er 12 km bij hun vandaan iemand die zo’n systeem kan inbouwen, maar weet niet of dat met de huidige setup mogelijk is, wellicht dat daar de 300pk en 500Nm mee aangetikt kan worden??
En vooral als die sleurkar erachter hangt..... want ja toen was die beer niet voor uit te branden natuurlijk....Fijn dat je weer met meer fatsoenlijk vermogen kunt rijden
Waarom zou je met niet beproefde techniek gaan klooien voor 15 pk en 50 nm extra? Merk je in praktijk echt niet zoveel van.
Heb je die Pops and Bangs erbij besteld?
pops and bangs?
water-methanol injectie is ook al zo oud als de weg naar Kralingen
in de zomer ga je het zeker wel merken
welke van de 10....zo oud als de weg naar Kralingen
Zijn er wel de plannen om door te gaan ontwikkelen op je auto of blijft het hier bij.