Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Moet eerst nog verder ontwikkeld worden én er moet ervaring opgedaan worden met dit blok.
Cilinderkoppen zijn compleet vernieuwd namelijk.
Voor foto’s moet ik even zoeken, ze staan sowieso in mijn oude mijn auto topic.
 

EdK

Forumguru
Ach met een 3D printer zal VAG nog meer kunnen knutselen lijkt me !
En van 70 naar 80 mm is toch niet echt boeiend te knutselen..
 

EdK

Forumguru
Vandaar dat ik ook zeg dat een 3D printer voor VAG Techniek een goede investering zou zijn !
Zeker als jij contract tekent als vaste klant bij hun....:pieker::pardon:
 

Tuulster

Forumguru
Even afwezig geweest hier maar zo maar 40% verder hé !,! :D :thumbsup:

TOP man, gefeliciteerd. LANG op moeten wachten.....;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dankjewel @Tuulster.
Waarschijnlijk is dit het eindresultaat voor de stage 2 tuning. Dat heeft @Vagtechniek keurig gedaan!!

5d71694e81b715fd928ff3bafa94a732.jpg


Zodra het definitief is zal ik het officiële vermogensrapport hier nog wel posten.
 

Cordoba

Forumguru
Corné, komt de LMM nu in een andere diameter slang terecht? Als dat zo is, dan moet er dus ook in de software een aanpassing komen, want rond 70 of rond 80 mm scheelt dus ruim 30% in doorsnede oppervlak, dus ook het verschil in de hoeveelheid lucht die passeert bij dezelfde gemeten luchtsnelheid door de LMM.
 

s-line

Forumguru
Wat wordt er toch altijd minachtend gedaan over de jochies in een Civic of een golfje, volgens mij zijn we zelf ook jong geweest. En waren toen natuurlijk altijd het braafste jochie uit de klas..
Maar dat oft-topic, mooie waarde’s hoor @Corné de Kluijver het zal vast een stuk lekkerder rijden voor jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan