Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kodiaq van Corné - Modificatie & Tuning Topic - Project X
Dat scheelt aanzienlijk zeg! Benieuwd hoe dat er op de wat langere duur uitziet. Ik zelf ga dit straks natuurlijk ook volgen. In het verleden werden mijn auto's na tuning ook wel wat zuiniger, zij het lang niet zo spectaculair
De volgende tankbeurt gaan we dit niet halen hoor, was even een probeersel. Origineel haalde ik met moeite ruim 1 op 11. Kan nu 2 km meer op een liter rijden als ik me zou kunnen inhouden
Ik geef altijd in Spritmonitor aan wanneer de tuning is geweest. Na een tijd het gemiddeld verbruik over een gelijke periode in het jaar voor en na berekenen, geeft dan wel een betrouwbaar beeld, denk ik. Het scheelde altijd een paar decimalen in het voordeel van na de tuning. Alles onder voorbehoud van een gelijke rijstijl uiteraard.
Echt netjes Corné. Reed jij zaterdagavond trouwens over de buitenrand van Zwijncity ter hoogte van de BP, langs je oude woonwijk ? Kwam iemand voorbij met pops&bangs namelijk....
Ja dat is waar, kan me niet voorstellen dat al dat geknal goed is voor het verbruik.
Toch blijft het knap dat alle extra PK's en Nm's geen extra brandstof kost.
Bij rustig rijden gebruik je dat extra vermogen natuurlijk niet en een afstelling op maat gaat veel efficiënter met brandstof om als een standaard fabrieksprogramma.
Ok, dank. Dat gaat me wat te ver
Ik zal ook wel op zoiets uit gaan komen (is nu 6.7 sec. volgens opgave, er zijn filmpjes waar ze het in 6.5 sec. doen met launch control)
toch zijn dat serieuze getallen voor een 1600kg+ auto met een niet zo optimale stroomlijn ...
De topsnelheid zal ook wel wat verdiend hebben aan de kuur ...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.