CDK
Forumguru
toch zijn dat serieuze getallen voor een 1600kg+ auto met een niet zo optimale stroomlijn.
Ruim 1700kg, zal binnenkort eens over de weegbrug gaan met een volle tank brandstof en de kinderzitjes er in
toch zijn dat serieuze getallen voor een 1600kg+ auto met een niet zo optimale stroomlijn.
Nou, "bult" ?En, als ik het goed zie/interpreteer ook nog bult op
Die rijdt geen 90Ik zag vanochtend op de A15 richting Beneluxtunnel ineens een mooie matte Kodiaq met dubbele eindpijpen met ca. 90 km p/u keurig rechts rijden.....moest ineens aan het "monster"van Corné denken..... ....
Jawel, want Corné is bezig z'n Spritmonitor zuinigheidsrecord te verbreken.Die rijdt geen 90
Dan volstaat 130.Jawel, want Corné is bezig z'n Spritmonitor zuinigheidsrecord te verbreken.
Dat is op die locatie niet aan de orde...Zal wel in traject controle gebied hebben gereden
Nee, op basis van eigen omgevingskennis.volgens TT ?
Beaam, nu is het daar wel druk de laatste tijd en zijn er tot en met eind november extra controles aangekondigd op de A15 tussen de Botlek en Vaanplein, dus wellicht heeft hij zich goed aangepast aan het overige verkeerNee, op basis van eigen omgevingskennis.
Heb de eerste 62 jaar van mijn leven daar in de buurt gewoond en kom er nog wel met enige regelmaat langs...
NEE natuurlijk niet.........wordt helemaal geen rekening gehouden, begrijp ik?
Ha ha, eerst twee jaar lang het forum volschrijven over het tunen van de auto tot 300+ PK en dan als het eindelijk gelukt is 90 rijden.Dat was ik inderdaad ......dus kalm aan gedaan.
Mijn huidige en vorige Skoda waren ook getuned. Ik heb geen petje op en rijd (soms) ook heel rustig. Mijn plaatje hoeft dus niet aangepast te worden. Je kunt van een auto ook heel erg genieten zonder meteen petjes rijgedrag te hebben. Dat doe jij volgens mij. Mooi als iemand ook van die andere dingen kan genieten!@Sk_Hans, klopt het plaatje nu niet meer in je hoofd? Tunen is toch niet alleen voor petjes die standaard plankgas rijden?