Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Dankjewel @Wimping, ook mijn hart klopt vol verwachting :jaja:
Jij ook sterkte met wachten toegewenst! Voorpret is het leukste zeggen ze, dus we genieten er nog maar ff van ;)

Kiekerjan

Forumguru
Heb ooit een wijs man horen zeggen: "de jacht is mooier dan de vangst". Maar ik verwacht niet dat het in dit geval ook zo is....

Succes met wachten!!

• Leuk
Waarderingen: CDK

sitechris

Donateur
Waarom verkoop je hem niet inc tuning? Maakt de auto interessanter denk ik. Het is een unieke Superb waar altijd wel een liefhebber voor te vinden is. Sowieso is je auto al op zoveel plaatsen langsgeweest dat iedereen wel weet dat ie getuned is geweest.

Joh@n

Forumguru
Lijkt mij echt een hele gave auto worden, die Kodiaq in deze config. Heb hem nu al 2x gezien (Parijs, Brussel) en het is echt een indrukwekkende en grote auto. Succes met wachten!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Waarom verkoop je hem niet inc tuning? Maakt de auto interessanter denk ik. Het is een unieke Superb waar altijd wel een liefhebber voor te vinden is. Sowieso is je auto al op zoveel plaatsen langsgeweest dat iedereen wel weet dat ie getuned is geweest.

Heb geen zin om er mee te leuren en ga hem niet op het internet zetten, kans dat hij gejat wordt is dan ook een stuk groter. Ik heb een heel goede inruilprijs gekregen en dat origineel maken kost bij verkoop van de kit niets en levert het zelfs geld op. En ik weet zeker dat ik er straks met de Kodiaq niet uit gereden wordt door m'n oude Superb ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan