Status
Niet open voor verdere reacties.

Baphi

Forumguru
Ben ik even niet op het forum, heeft Corné gewoon een nieuw topic geopend ruim voordat hij het hoofdonderwerp in bezit heeft :maakmegek:

Mooie auto! Ben heel benieuwd hoe de verhoudingen in het echt zijn. En dat het geen standaard auto wordt, uiteindelijk, verbaast me natuurlijk niet :-)

Ben heel benieuwd wat er allemaal mogelijk is! Ik vind je plannen om het uiterlijk zoveel mogelijk "stock" te houden wel heel tof! Menig "GTI-tje" zal zich een ongeluk schrikken bij het verkeerlicht, of eigenlijk, erna :deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK

kansberg

Forumguru
@jonbongoofy Haha, nee, dit is echt erg. Ben bang dat ik geen camping meer op kom met zo'n setje wielen. Zit te denken aan eenvoudige 5-spaaks, in de stijl van m'n Sup. Dat vond ik bij de Kip shuttle ook zo mooi.

CDK

Forumguru
Misschien een 'saaie' vraag.., hoe zit het met je verzekering? Bij de auto hoort een standaard vermogen. Krijg je een aangepaste verzekering ?
Is niets saais aan hoor, gewoon een goede vraag van iemand die helder nadenkt! Ja de verzekering en de dekking wordt aangepast nadat je bent wezen herkeuren bij de RDW, vervolgens wordt ook het kentekenbewijs aangepast.

vleier

Forumguru
Ja, veel gezien op Youtube, dikke suv en dan met getrokken pistool uitstappen omdat je er niet tussen mag vanaf de baan van het tegenovergesteld rijdende verkeer, waarop je net de file voorbij bent gereden.

In mother russie you dont care for people. Only you matter.

Zo is dat land ook gewoon evht

Wimping

Nieuw lid
Prachtige auto Corne! Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Ik zit ook met smart op mijn nieuwe superb te wachten.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan