Status
Niet open voor verdere reacties.

Skoda Ramon 83

Forumguru
Snap je punt Rosinfield.
Maar ga het liefst niet voor een flink bedrag de boot in.
Daarom bouw ik mijn hobby wagen ook bullet proef en heb ik flink wat spelling kwa het top vermogen wat de motor aan kan.

Ga ook in het voorjaar naar JD Engineering.
Ze zeiden ook zou er wat ernstigs zijn wat kapot is gegaan en het zal onder de garantie vallen.
Wordt eerst alles eraf gehaald kwa aanpassingen en dan pas naar de dealer om het te laten maken.
Heb een goed gesprek gehad en ga hem dus zeker laten chippen.

EdK

Forumguru
Zijn dat niet een beetje burgelijke velgjes voor jou ??
Zelfs ik vind ze wel mooi, alleen dat naafdoppie mot er snel af dan...

• Leuk
Waarderingen: CDK

kansberg

Forumguru
Ik vind ze prachtig, en weet zeker, mits het past uiteraard, dat het heel elegant en toch stoer zal staan onder de Kodiaq!

• Leuk

kansberg

Forumguru
Ik vind ze prachtig, en weet zeker, mits het past uiteraard, dat het heel elegant en toch stoer zal staan onder de Kodiaq!

• Leuk

Jewepe

Forumguru
Of ik ze zelf zou kopen weet ik niet. Ik denk dat ik ze liever onder de Kodiak op de oprit van de buurman zou willen zien. Dat het wat heeft is een ding dat zeker is!

• Leuk

CDK

Forumguru

Heb je stiekem al een photoshop gemaakt Albert? Omdat je het zo zeker weet :) In dat geval mag je hem hier wel delen hoor ;)

CDK

Forumguru
Mooie wielen voor je Kodiaq!

Dank u :)

Zijn dat niet een beetje burgelijke velgjes voor jou ??
Zelfs ik vind ze wel mooi, alleen dat naafdoppie mot er snel af dan...

Ach ik begin ook steeds burgerlijker te worden ;) Naafdoppen blijven zitten uiteraard :jaja:

MOOI...... HEEL MOOI! :jaja:

Dank u :)

Bentleys Nice!!

Thanks! :thumbsup:

Of ik ze zelf zou kopen weet ik niet. Ik denk dat ik ze liever onder de Kodiak op de oprit van de buurman zou willen zien. Dat het wat heeft is een ding dat zeker is!

Ach naar die van de buurman kijkt het ook lekker weg toch? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan