internetboarder
Donateur
Maar zoon hoge en zware bakbeest vraagt wel om wat extra vermogen hoor . Wil je wat sneller uit de startblokken komen .
Ik heb eens in een Cayenne gezeten met alle mogelijke opties,o.a. gekartelde lederen randjes op de ventilatieroosters. Een optie die ik voor de Kodiaq nog niet ben tegengekomen.Ik zie je zo al een nek aan nek race houden aan de stoplichten, tegen een Porsche Cayenne
Ja, dat is die speciale uitvoering voor filatelistenIk heb eens in een Cayenne gezeten met alle mogelijke opties,o.a. gekartelde lederen randjes op de ventilatieroosters. Een optie die ik voor de Kodiaq nog niet ben tegengekomen.
Of iemand anders wel?
Ja, de Cayenne als bestelauto om postbussen te legen.Ja, dat is die speciale uitvoering voor filatelisten
Corné, van harte gefeliciteerd met je nieuwe auto.
Het wordt wel een trend bij jou als ik zo zeggen mag, Van een V-blok naar een lijnmotor en 2 cylinders minder in zowel je vrachtwagen als je personenauto.
Ik zal dit draadje ook zeker met belangstelling blijven volgen.
Corné, van harte gefeliciteerd met je nieuwe auto.
Het wordt wel een trend bij jou als ik zo zeggen mag, Van een V-blok naar een lijnmotor en 2 cylinders minder in zowel je vrachtwagen als je personenauto.
@B.Stuurder, momenteel wordt ik bij 200km/h en dan volgas nog in de stoel gedrukt, ben bang dat die beleving met een 4 pitter straks verdwenen zal zijn, maar dat zal ik moeten ervaren. Momenteel is de sensatie van snelheid en het daarbij aanwezige geluid fenomenaal, nu hopen dat het extra koppel (ongeveer 100Nm) straks dat een beetje goed maakt
dat vraagt toch wel wat uitleg en foto's als het kan...Die cabrio van mij zou tussen de 600 a700 pk in theorie moeten kunnen halen.
Motor opnieuw gebouwt tot 1000 pk.