Status
Niet open voor verdere reacties.

Eemspoort

Forumguru
Kijk nou, Corné heeft in z'n eentje een Kodiaq-hype gecreëerd! :tongue:
Ben benieuwd wat het gaat worden allemaal.
En of de Kodiaq dusdanig weet te overtuigen dat jij/men hem het ontbreken van een V6 vergeeft. ;)

Succes met wachten.... :D

CDK

Forumguru
Dankjewel @Eemspoort :thumbsup: Ik laat mijn bevindingen uiteraard weten als het zover is. Met mijn werkpaard mis ik de 2 cilinders nog steeds helaas, ook al kom ik qua vermogen niets te kort. Ik hoop dat het met de Kodiaq enigszins meevalt. Het koppel gaat hoger worden en de pk's tenminste net zoveel als nu, er is dus hoop :)

Joske

Forumguru
Superskoda heeft al de eerste "tuning-artikelen" in voorraad @Corné de Kluijver !!

echt iets voor jou!

565087576-2.jpg

:deuk::deuk::deuk::deuk::deuk:

LT83

Forumguru
Hij is vergeten het koppel even netjes vlak te maken. 600+nm lijkt mij beetje veel.
En bij 6000rpm valt hij behoorlijk terug, dat is jammer. Helemaal icm DSG is dat niet lekker!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Hij is vergeten het koppel even netjes vlak te maken. 600+nm lijkt mij beetje veel.
En bij 6000rpm valt hij behoorlijk terug, dat is jammer. Helemaal icm DSG is dat niet lekker!

@philippe bakker, zag hem op Facebook ja, uiteraard is het mogelijk :jaja:
@Luuk Thijssen, ja 550Nm is het wel zo'n beetje ja, als BR dat netjes afgevlakt had dan was dat wat netter geweest, maar weet niet of je dit gaat merken hoor, want tussen ongeveer 2500 en 5500rpm is er 500+ Nm beschikbaar.

philippe bakker

Forumguru
Met zoveel power zal je wel efkes moet wennen denk ik maar corne jij hebt daar nu al ruim ervaring mee. Is dat doseerbaar of komt dat allemaal direct patat vrij ?

• Leuk

oco1979

Forumguru
Denk dat zoveel power onder de voet verslavend is, eens zoveel power je niet rap terug basic zal rijden

• Leuk

B.Stuurder

Forumguru
Dat denk ik dus ook. Voorheen wel power gehad (niet van dien aard, maar toch), vervolgens een Eco motor ik dacht dat went wel, maar nu toch weer heel blij met wat vermogen. Of je echt zó veel power gaat missen, wellicht als je sneller bent dan gemiddeld en enigszins in je stoel wordt gedrukt, dat dat ook al wel acceptabel is?

Sowieso lekker als je je auto terug krijgt na een beurt en je bent weer van die slome ruilwagen af.:jaja:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan