CDK
Forumguru
Don't worry @dirkie996 en @hemi24 in NL hebben de meeste wegen ZOAB met goede waterafvoer
Pzero banden zijn geloof ik toch gewoon goed?Onder een Ateca?!?
Dat is na 10k een zelfmoordwagen bij een beetje regen op de snelweg...
Het gaat 'm niet over het merk banden, maar om de breedte van de banden, in combinatie met het gewicht.Pzero banden zijn geloof ik toch gewoon goed?
Ik begreep dat een goed alternatief van de Super sport van Michelin de Pzero's zijn en de Continental Sportcontact 6. Alleen slijten die laatste wat harder geloof ik.
Het is al veel verbeterd.Iemand die de Route de Wallonië kent ( van Doornik naar Mons), zal beamen dat het nu op de meeste plaatsen 100% beter is dan enkele jaren geleden. Toen vielen de vullingen uit je tanden bij 130km/u.Rij maar eens in België als het droog is...
Zeker met al die Nederlanders, die, eens over de grens, geen limieten meer hebben.Rij überhaupt maar eens in België....levensgevaarlijk
19" is perfect te doen. Al jaartje 19"op de O3 en nog nooit gedacht van "pff maatje te groot". Comfort is nog steeds goed te doen. (En ik kom van 16" met ballonbanden )@B.Stuurder : begrijp je nu waarom ik geen 19'' velgen besteld heb?
En nu inderdaad terug on-topic