internetboarder
Donateur
Volgens mij haal je je top al in 6 , met de faab ook zo . Moet ik nog wel uitproberen eigenlijk , maar toch ..
Volgens mij haal je je top al in 6 , met de faab ook zo . Moet ik nog wel uitproberen eigenlijk , maar toch ..
Zo te zien heeft hij redelijk lange bakverhoudingen voor een 7-bak (4e versnelling loopt tot 170 km/h). Dan is 7 wrsnl een overdrive.
Gaat ie nooit inpassen zonder hoofd amputatie of nek correctie....en dak ook zoiets lager...
Je kan denk ik de toerentallen uit de specificaties halen van de overbrengingen (bak en eindverhouding)?@Corné de Kluijver moet je ook de versnellingsbakverhoudingen nog aanpassen voor hogere topsnelheid of is dat geen issue? 205 km/h (maar ook 220 om maar wat te noemen) lijkt me natuurlijk onwenselijk voor 400 pk plus auto. Die moet je gewoon op 250 kunnen zetten.
Heb je al spijt van de aankoop? Ik las dat er volgend jaar een Kodiaq Coupe komt: 10 cm korter van achteren en dak ook zoiets lager...
Zou kunnen? De geleerden denken met de huidige info dat de overbrenging geschikt is voor het beoogde vermogen.Je kan denk ik de toerentallen uit de specificaties halen van de overbrengingen (bak en eindverhouding)?
Je kan denk ik de toerentallen uit de specificaties halen van de overbrengingen (bak en eindverhouding)?