Status
Niet open voor verdere reacties.

achbrouwer

Forumguru
ff tijdje niet gevolgd, gefeliciteerd met de Kodiaq. ziet er goed uit.
alleen die flippers?

veel plezier ermee
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Baphi

Forumguru
Blijft een mooie auto, die Kodiaq, @Corné de Kluijver !! Heel veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!! Ik blijf je project uiteraard volgen en ben erg nieuwsgierig hoe die stoelen zitten, want ze zien er bijzonder goed uit en lijken me heel geschikt voor iemand van bijna twee meter ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Xpel heeft ook een matte folie die zelfhelende eigenschappen heeft :pieker:

Onderste deel van de bumper van deze Audi heeft de matte uitvoering, is toch ook wel erg gaaf.....

Het spatscherm en de koplampunits zijn voorzien van de transparante variant.

Ongezouten meningen zijn welkom! Ik neig naar....... :lezen::pieker::nailbiting: Geen idee nog eigenlijk ;)

085B98D3-CD63-47C2-B0C8-6F08724B4487.jpeg
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb aan het eind nog even staan kijken met turboturbo bij die audi. Opvallend bij die matte folie was, dat de flakes van de metallic lak wel zichtbaar was onder een (led?) lamp. Dat was wel een apart effect, maar hoe vaak je dat nu in werkelijkheid ziet bij een auto? (ik loop in elk geval niet standaard met een ledlampje rond)

Wat mij mooi lijkt, is om bijv. voor bumpers, skirts, deurdorpels en dergelijke de matte folie te kiezen en de rest glanzend. Hierdoor krijg je wat aparte accenten op een auto.
 

EdK

Forumguru
Is al te laat, er zit nu toch al steenslag op!:D
Welnee die wagen staat op de oprijlaan van zijne villa ...
Hij laat zich brengen en halen naar meetings zodat er geen steenslag op zijn wagen kan komen.
En tjsa corne met een eigen wagen met maar 160Pk ...... dat kan toch niet.....
Zullen eerst wat paardjes bij moeten komen voor die zich met zijn Kodiaq durft te vertonen.....:deuk:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan