Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Op FB al langere tijd volgende, dit net pas ontdekt.:) Tot pagina 11 doorgenomen, de rest volgt later. :tongue:

Zoals eerder gezegd: hij is nu al helemaal goed.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
Ik hoop dat dit niet verwijderd wordt omdat dit over de Kodiak gaat..:thumbsdown:
Maar ben benieuwd naar de levertijden, bij alle concurrenten met nieuwe SUV modellen zijn de levertijden gigantisch aan het op lopen, al naar ruim 7maanden zo langzamerhand. De SUV is momenteel de nieuwe station volgens de verkopers. :lezen::ot:

Mmmm tegen de draad in hier dus?

Na 2 Outlanders (2007 en 2010, bij elkaar 350.000 km geSUVd, de laatste met 20" er onder) overgestapt op een superstation. in 2013? Nu? Niets, blijft zo (ja, nu 4 jaar = oude record bijna verbroken van 1995).

2e Daily is wel the real thing (echte 4WD met hoge en lage gearing), geen softroader dus.:)

Voor de toekomst overweeg ik of... van 2 auto's 1 te maken (2 er uit, 1 terug) en dat zou een TOP Kodiaq 4x4 kunnen worden (redelijk trekgewicht) die erg lijkt op die van Corné (tot op dit moment dan he), maar.... 2 zitter moet worden. :)

Alternatief is een F*** Ranger.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
En we zijn bij! Geen enkele reactie er bij/tussen gekomen zelfs.:)

Corné congrats met de afgeleverde koets.:)

Ik ga binnenkort eens met een meetlint bij RijnWoud aan de gang, kijken of er goed een tussenschot in kan op de door mij gewenste (anderhalf cabine) plek en de rest aan de wettelijke voorschriften voldoet. :tongue:

Ja, dat zou ook een unieke zijn op een andere manier.:) Lekker fiscaalvriendelijk dus (geen BPM, heel weinig MRB).
Pas al in het exemplaar van een vriend gezeten (die van de FB foto's) en na 2 seconden proefzitten, was het gelijk goed (gekeurd).:)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Proficiat met de wagen.

Foto's zijn altijd wat minder, dus wat de velgen betreft, ik ben niet direct fan maar irl kan het meevallen. Maar zoals je zelf zei, jij blijft veranderen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Ik vind het model velgen te vlak ... oogt goedkoop maar dat zullen ze wel waarschijnlijk niet zijn.

Zoiets vind ik wel mooi.

audi-audi-rs6-c7-21-inch-velgen-winterbanden-dunlo.jpg


Sowieso antraciet bij een grijze auto vind ik mooi. Maar blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Zoals de q7 van audi, deze in 21" moet kunnen Corné :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
Dankjewel voor de complimenten @MaRco2 :thumbsup:
Denk dat je een goede kans maakt om hem bpm vrij te krijgen :jaja:

Durf ik nog niets op te zeggen, hangt van de binnenmaten af (en een verhoogd dak zie ik niet zitten), ik heb ook geen haast.

Ook in Duitsland gekeken, daar is de keuze reuze (er staan er gewoon dik over de 500 te koop, buiten de aangeboden nieuwe, zelfs nog eentje in CZ van 2016).
 

leon-cupra

Forumguru
Knap interieur. Die sportstoelen zien er toch zo knap uit hé:thumbsup:
Zou standaard moeten zijn, zullen ook stukken beter zitten dan de standaardstoelen (ondervind ik ook in mijn vRS, uren kan je daar inzitten zonder last te hebben)
 

verhulstr

Forumguru
Zit ik je laatste bladzijde's uit te lezen van je Kodiaq.....:shocked:, wat een gaaf machien! Don't get me wrong.....ik bedoel....zie je! ik kom haast niet uit mijn woorden :D

Hele mooie Kodiaq Corne! :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Vandaag een Kodiaq in jouw kleur gepasseerd, vind het een redelijke anonieme kleur. Mooi, maar binnen een jaar zie je deze kleur op elke hoek van de straat. Tijdens ons verlof in Zeeland een witte gezien. Geeft hem iets meer sportievere allures.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan